Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Экзаменационные вопросы->Психология и педагогика->Ответы на экзаменационные вопросы — теорія і методика виховання дітей дошкольного і шкільного віку

Ответы на экзаменационные вопросы — теорія і методика виховання дітей дошкольного і шкільного віку

Вид работы: ответы на экзаменационные вопросы

Дисциплина: теорія і методика виховання дітей дошкольного і шкільного віку

Объем: 59 стр (66 вопросов)

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

  1. Засоби навчання та виховання дітей з ПМР.
  2. Форми навчання та виховання дітей з ПМР
  3. Завдання колекційної педагогіки
  4. З`язок колекційної педагогіки з іншими науками .
  5. Спеціальні освітні умови в спеціальних освітніх закладах для дітей з ПМР.
  6. Загальні та спеціальні принципи навчання та виховання дітей із вадами мовлення .
  7. Аналіз загальноосвітніх програм навчання і виховання дошкільників з ПМР.
  8. Ігрова діяльність дітей з ПМР
  9. Заняття як основна форма навчання та виховання дошкільників з ПМР.

10. Сучасні проблеми виховної роботи у спеціальній школі для дітей з ТПМ

11. Взаємозв`язок у роботі педагогічного колективу спеціального логопедичного дошкільного закладу

12. Планування корекційно – виховної роботи логопеда .

13. Зміст корекційно виховної роботи логопеда в спеціальному закладі для дітей із ПМР

14. Основні посадові обов`язки муз. керівника , логопеда і вихователя спеціальної логопедичної групи

15. Методи навчання і виховання дітей із ПМР.

16. Характеристика педагогічної діяльності логопеда  СДНЗ для дітей з ПМР.

17. Характеристика педагогічної діяльності  вихователя логопедичної групи .

18. Програми корекційного навчання дошкільників із ЗНМ .

19. Завдання та напрямки підготовки дошкільників із ПМР до школи .

20. Особливості організації корекційно- виховної роботи в групах для дітей із ФФНМ

21. Статеве виховання для дітей з ПМР.

22. Особливості організації корекційно- виховної роботи в групах для дітей із ЗНМ.

23. Особливості пізнавальної діяльності дітей з ПМР.

24. Положення про комплектування дошкільних навчальних закладів ( груп) компенсую чого типу.

25. Особливості організації корекційно- виховної роботи в групах для дітей із заїканням

26. Виховання навичок зв`язного мовлення у дітей із ПМР у процесі образотворчої діяльності .

27. Значення гри у корекційній роботі з розвитку мовлення.

28. Виховання дітей із ПМР в сім `ї .

29. Сенсорне виховання дітей із ПМР.

30. Національне виховання учнів з ПМР.

31. Економічне виховання дітей з ПМР.

32. Екологічне виховання учнів з ПМР.

33. Трудове виховання в системі колекційного розвитку дитини з ПМР.

34. Розумове виховання дітей з ПМР.

35. Естетичне виховання дітей з ПМР.

36. Фізичне виховання дітей з розладами мовлення .

37. Правове виховання учнів з ПМР.

38. Форми організації фізичного виховання дітей з ПМР.

39. Індивідуальна робота з учнями що мають вади у мовленнєвому  розвитку .

40. Зміст морального виховання дітей із ПМР

41. Форми роботи з батьками дітей з ПМР

42. Мовленнєва готовність дітей з ПМР до навчання у школі .

43. Проведення самопідготовки у школі для дітей з ПМР.

44. Загартування та його значення у вихованні дітей з ПМР .

45. Навести приклад теми та мети заняття з розвитку елементарних математичних уявлень в групі для дітей з ПМР,.

46. Навести приклад теми та мети заняття з розвитку  мовлення в групі для дітей з ПМР.

47. Навести приклад дидактичної гри з розвитку мислення .

48. Розробити комплекс вправ для ранкової зарядки .

49. Розробити фрагмент заняття ( виховного заходу ) , у якому реалізується метод  розповіді .

50. Розробити фрагмент заняття ( виховного заходу ) , у якому реалізується метод  вправи .

51. Рухлива гра її значення у вихованні дітей з ПМР.

52. Розробити орієнтовний перспективний план роботи вихователя СДНЗ чи школи інтернату для дітей з ТПМ.

53. Фізкультхвилинка , як елемент заняття ( виховного заходу )

54. Розробити фрагмент заняття ( виховного заходу ) , у якому реалізується метод  бесіди .

55. Навести приклад сюжетно рольової гри .

56. Розробити фрагмент заняття ( виховного заходу ) , у якому реалізується метод  ілюстрації.

57. Розробити фрагмент заняття ( виховного заходу ) , у якому реалізується метод  опису  .

58. Навести приклад дидактичної гри з розвитку мовлення

59. Розробити орієнтовний календарний  план роботи вихователя СДНЗ чи школи інтернату для дітей з ТПМ.

60. Навести приклад ділової гри .

61. Визначити мету заняття з ознайомлення з навколишнім світом в старшій групі для дітей із ЗНМ на тему «зимові розваги дітей».

62. Розробити фрагмент заняття ( виховного заходу ) , у якому реалізується метод  демонстрації .

63. Визначити мету виховної години в 3-му класі школи для дітей з ТПМ на тему «Поведінка у транспорті».

64. Навести приклад дидактичної гри  з розвитку уваги .

65. Навести приклад дидактичної гри  з розвитку зорового контролю

66. Навести приклад дидактичної гри  з розвитку пам`яті .

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Курсовая — «Творчі здібності та їх розвиток у підлітковому віці»
Реферат — «Характеристика стресостійкості у складних ситуаціях»
Курсовая — «Формування в учнів молодших класів ключових знань за програмою «Музика»»

Заказать экзаменационные вопросы