Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Контрольная->Экономика (другое)->Контрольная работа — «Рынок молодежной одежды»

Контрольная работа — «Рынок молодежной одежды»

Вид работы: контрольная работа

Дисциплина: микроэкономика

Тема: Рынок молодежной одежды

(Ринок молодіжного одягу)

Объем: 22 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

1.Загальна інформація

1.1 Історія встановлення ринку

1.2 Загальна характеристика продукції її номенклатура

1.3 Ресурси необхідні для виробництва

2.Особенности ціноутворення

2.1Спрос і фактори, що її формують

2.2Пропозиція і фактори

2.3Аналіз ринкової структури

2.4 Рівень цін

2.5Аналіз споживачів

3.Прогнози ринку на майбутнє

3.1Основние проблеми та ризики

Висновок

 

Введение 

В економіці Україні ринок молодіжного одягу є одним з самих найбільш динамічно розвиваються. У період за 2005-2007 річний приріст становить 20-30%, для порівняння - зростання ринку одягу в Європі - максимум 5%. Становленні ринку одягу і збільшення прошарку середнього класу свідчать і структурні зміни, які відбуваються на ринку молодіжного одягу. Частка продажів брендінгової одягу, як і раніше збільшується. Найбільш відомі бренди непогано представлені на українському ринку, а також спостерігається активний процес виходу нових західних брендів.

Ринок молодіжного одягу носить відносний характер, тому що дуже складно визначити вікову категорію даного сегмента ринку. Особливість цього факту полягає в тому, що споживачами даного виду продукції можуть бути як підлітки у віці 14-19 років, так і люди після 20 років. Власне мода - це справа смаку, а смак у всіх, як відомо, різний. Деякі жінки і в 40 років хочуть виглядати на 25 і одягаються відповідно, інші ж в юному віці намагаються здаватися старше і походити на своїх мам і старших сестер. Таким чином, творці молодіжного одягу працюють практично для всіх вікових категорій.Більш того, ринок молодіжного одягу, незважаючи на його величезний потенціал, погано вивчений, як і ринок взуття. Практично відсутні більш-менш достовірні дані про цей ринок на рівні країни: у гравців інтуїтивне уявлення про нього.

Для досягнення мети поставлені такі завдання:

  •  визначення структури ринку за основними найменувань предметів молодіжного одягу;
  •  виявлення основних факторів, що визначають обсяг ринку та його структуру;
  •  визначення попиту пропозиції в розрізі основних гравців;
  • перспективний аналіз обсягу ринку і його структури

 

Список літератури

  1. Мікроекономіка. Нав. посібник Вечканова Г.Р., Вечканов Г.С. 010, 208с
  2. Мікроекономіка.  Голіков М.Н. ПДПУ; 2005, 104с.
  3. Мікроекономіка. Підручник, Івашківський С.Н. 2002, 3-е изд., 416с.
  4. Мікроекономіка. Роберт С. Піндайк, Деніел Л. Рубінфельд 2001, 807с.
  5. Мікроекономіка. Тарасевич Л.С., Гребенников П.І., Леусский А.І. 2006, 4-еизд., 374с.
  6. Маркова В.Д., Кравченко Н.А. Бізнес-планування. - К.: ЕКОР, 2004.
  7. Левальбе X. Практика маркетингу для малихі середніх підприємств, М:Республіка. 2004
  8. Альошина Н.В. Поведінка споживачів. Навчальний посібник для ВНЗ. М.: Фаир-Пресс,2000
  9. Герчикова І. «Методика проведення маркетингових досліджень» Маркетинг. 2009
  10. Журнал «Економіст» № 5березні 2007
  11. Журнал «Експерт» № 7 листопада 2011

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Контрольная работа — «Екологічна стандартизація і паспортизація»
Курсовая — «Анализ коммерческого банка, как профессионального участника рынка ценных бумаг»»
Курсовая — «Моделі і методи аналізу економічної дінаміки»

Заказать контрольную