Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Контрольная->Экономика (другое)->Контрольная работа — «Обгрунтування проекту впровадження CRM-системи ТОВ «Центральна транспортна компанія»»

Контрольная работа — «Обгрунтування проекту впровадження CRM-системи ТОВ «Центральна транспортна компанія»»

Вид работы: контрольная работа

Дисциплина: оптимизация бизнес-процесов

Тема:  Обгрунтування проекту впровадження CRM-системи ТОВ «Центральна транспортна компанія»

(Обоснование проекта внедрения CRM-системы ООО «транспортная компания»)

Объем: 29 стр

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

1. Визначення проблем забезпечення ефективності управління клієнтами підприємства

2. Проект автоматизації клієнто-орієнтованих процесів з використанням CRM-системи

3. Оцінка ризиків проекту і впливу запропонованих пропозицій на результати діяльності ТОВ «Центральна транспортна компанія»

Список використаних джерел

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Будылин С. Автоматизация управления // Управление компанией. - 2005. - №9. - С. 11-14.
  2. Голубкова Е.Н.Внедрение концепции CRM на предприятии [Текст] /   Е.Н.Голубкова, Д.М. Давтян// Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – №3. – С. 12-16
  3. Гринберг П. СRМ co cкopocтью cвeтa. Пpивлeчeниe и удepжaниe клиeнтoв в peaльнoм вpeмeни чepeз Интepнeт. – М.: Cимвoл-Плюc, 2006. – 530 c.
  4. Гринберг Пол. СКМ со скоростью света. – М.: «Символ-Плюс», 2006. - 530 с.
  5. Діше Д. CRM-навігатор: Посібник з управління взаєминами з клієнтами / Пер. з англ. О. Сисоєвої. - К.: Видавництво Олексія Капусти підрозділ «Агентства «Стандарт», 2006. - 375 с.
  6. Ізюмов С. Алхімія CRM // Корпоративні системи. – 2006. - №1. – С. 80.
  7. Кадыков М. Битва за клиента: «Фронт» и «Тыл» // Отдел Маркетинга. - 2006. - № 10. - С. 32-33.
  8. Кущ С. П. Маркетинг взаимоотношений на промышленных рынках /  С. П.  Кущ; Высшая школа менеджмента СпбГУ. – 2-е изд. – СПб.: Изд-во  «Высшая школа менеджмента»; Издат. Дом С.-Петерб. гос. ун-та, 2008. – 272 с.
  9. Оксанич А. П., Петренко В. Р., Костенко О. П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320 с.

10. Пейн Здриан. Руководство по СКМ. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов. – М.: «Гревцов Паблишер», 2007. - 384 с.

11. Пейн Э. Pукoвoдcтвo пo СRМ. Путь к coвepшeнcтвoвaнию мeнeджмeнтa клиeнтoв. – М.: Гpeвцoв Пaблишep, 2007. - 384 c.

12. Петренко В. Р., Кротюк І. Г., Костенко О. П. Інформаційні системи і технології маркетингу. Лабораторний практикум: Навч. посіб. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 464 с.

13. Пилипчук В.П. Маркетингове та інформаційне забезпечення формування та реалізації бізнес-рішень на основі впровадження  CRM-технологій // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 6, T. 3. – С. 80-84.

14. Синило Л. Сложнее, чем кажется — внедрение CRM // Новый Маркетинг. - 2006. - № 3. - С.87-95.

15. Ушакова И.А. Проникновение CRM систем в социальные сети // Системи обробки інформації. - 2011. – № 7(97). - С. 43-47

16. Фокс Джеффри Дж. Как стать волшебником продаж. Правила привлечения и удержания клиентов: учебное пособие: пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 170 с.

17. Хейвуд Дж. Брайан. Аутсорсинг: в поисках конкурентних преимуществ. - М.: «Вильямс», 2004. - 176 с.

18. Черніков О. Вітчизняний ринок CRM-систем: Україна – не Америка // Компьютерное обозрение. – 2005. - № 40. – С. 72.

19. Чернявська І. Як зберегти клієнта // Інвестгазета. – 2003. - № 27. – С. 84.

20. Шовкопляс С. Как повысить конкурентоспособность при помощи CRM // Office. - 2005. - № 3-4. - С. 12-18.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Контрольная работа — «Екологічна стандартизація і паспортизація»
Курсовая — «Анализ коммерческого банка, как профессионального участника рынка ценных бумаг»»
Курсовая — «Моделі і методи аналізу економічної дінаміки»

Заказать контрольную