Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Контрольная->Экономика (другое)->Контрольная работа — «Урок і лекція - основні організаційно-методичні форми вивчення процесів і явищ в економіці»

Контрольная работа — «Урок і лекція - основні організаційно-методичні форми вивчення процесів і явищ в економіці»

Вид работы: контрольная работа

Дисциплина: Методика викладання економіки

Тема: Урок і лекція - основні організаційно-методичні форми вивчення
процесів і явищ в економіці

Объем: 19 стр

Год сдачи работы: 2013

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

1. Урок і лекція - основні організаційно-методичні форми вивчення процесів і явищ в економіці

2. Методика проведення уроків з економіки

3. Методика проведення лекційних уроків

Висновки

Список використаної літератури

 

Вступ 

Економіка як шкільний предмет стала з'являтися в нашій країні в другій половині 90- х років. Проте за такий незначний термін викладання економіки в школі не тільки не було припинено , а й навіть навпаки стало стрімко розвиватися практично в усіх державних і приватних школах. Так зацікавленість викладачів , учнів та їх батьків зростає з кожним днем.

Найважливішим завданням сучасної держави є розвиток економічного виховання та економічної грамотності молоді. Подальше вдосконалення економіки та розвиток ринкових відносин у країні можливе тільки поколінням, що володіє сучасним економічним мисленням, тобто високою економічною грамотністю, ініціативністю, ощадливістю і діловитістю. Особливу увагу при цьому повинна приділятися становленню молодіжного підприємництва, здатного витягнути країну з економічної кризи, вирішити і знизити гостроту соціальних проблем.

Проблема поліпшення економічного виховання молоді існує в багатьох розвинених країнах, тому накопичено багатий досвід його вдосконалення і подальшого розвитку. Власне економічне виховання, тісним чином пов'язане з трудовим і моральним. Тому в його основі лежить, сучасне професійне орієнтування, позитивна трудова мотивація і загальна гуманізація економічних відносин. Сьогодні надзвичайно важливим соціальним завданням для молодого покоління є успішне оволодіння економічними знаннями, так як вміння орієнтуватися в економічних процесах, які відбуваються, знаходиться в основі багатьох сучасних соціально - економічних проблемах молоді.

В теперішній час все більша кількість вищих навчальних закладів країни пропонують випускникам школи навчання спеціальності «економіст». З кожним роком з'являється все більша кількість професій, необхідних для розвитку соціуму і благополуччя країни в цілому, в яких знання економіки відіграє чільну роль, тому важливо введення економіки в шкільну програму для того, щоб школярі могли зробити вибір на користь спеціальності «економіст», а також орієнтуватися в сучасних економічних реаліях.

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Іванов С.І. Викладання курсу «Основи економічної теорії »: посібник для вчителя 10-11 класів загальноосвітніх установ. Профільний рівень освіти. СПб: Віта -Пресс ,2010. - 320 с.
  2.  Кайзер Ф.-Й. Методика викладання економічних дисциплін . Книга для вчителя. СПб: Віта -Пресс , 2007 - 184 с
  3. Колеченко А.К. Енциклопедія педагогічних технологій : Посібник для викладачів . - СПб. : КАРО , 2011 . - 368 с.
  4. Татарченкова С.С. Урок як педагогічний феномен: навчально -методичний посібник. - СПб. : КАРО , 2009 . - 448 с.
  5. Хвесеня Н.П. , Сакович М. В. Методика викладання економічних дисциплін . - Мінськ: БДУ , 2010 р. - 116 с.
  6. Чуканова М.М. Введення в економіку . Навчально - методичне планування . Книга для вчителя. СПб: Віта -Пресс , 2002 . - 32 с.
  7. Типи уроків:[Електронний ресурс] - (http://planetashkol.ru/teachers/method/section.php?ELEMENT_ID=4372 )

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Контрольная работа — «Екологічна стандартизація і паспортизація»
Курсовая — «Анализ коммерческого банка, как профессионального участника рынка ценных бумаг»»
Курсовая — «Моделі і методи аналізу економічної дінаміки»

Заказать контрольную