Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Контрольная->Психология и педагогика->Психолого-педагогічна характеристика на класний колектив 7-а класу

Психолого-педагогічна характеристика на класний колектив 7-а класу

Вид работы: психолого-педагогическая характеристика

Дисциплина: психология

Тема: Психолого-педагогічна характеристика на класний колектив 7-а класу

Психолого-педагогическая характеристика на классный коллектив 7-а класса

Объем: 16 стр

Год сдачи работы: 2010

Язык выполнения: украинский

 

Фрагмент работы 

Загальноосвітня школа № ___ була заснована в 1965-1966 навчальному році

Проектна потужність будівлі - 900 учнів. Будівля побудована за чеським проектом. Представляє з себе 3-поверхову основну будівлю (адміністративно-учбовий блок). У нім, окрім 27 учбових кабінетів і класних кімнат, актовий зал і їдальня (загальне приміщення); спорткомплекс - спортивний зал і басейн, спортивний майданчик, бібліотека. Майстерні - окрема будівля. Два гаражі для проведення занять по автосправі. Теплиця.

Це була перша в місті школа, в якій передбачалася за проектом організація занять по плаванню в межах курсу фізичної культури. У пострадянські роки окремі елементи будови вийшли з ладу, у тому числі і басейн. Вони потребують реконструкції і оновлення, що є центральною проблемою адміністрації школи в аспекті матеріально-технічного забезпечення на сьогодні.

Більш ніж за 40 років свого існування школа випустила понад 42 тис. учнів, серед яких немало діячів мистецтва і культури, учених, спортсменів з досягненнями світового рівня, багато відомих виробників. Усі вони - гордість школи.

1. Загальні відомості класу

1.1.  Формальна структура:

19 учнів; з них хлопчиків - 5, дівчат - 14. (Методика: Вивчення класної документації).

Коротка характеристика класу:

Класний колектив сформувався в 2 класі. Було злиття з 2 "Б" класом (з цього класу прийшло 6 учнів) З 2 класу була одна зміна класних керівників. Учні активні, доброзичливі, відгукуються на будь-які пропозиції, самостійні. Лідери - Митрофанова Катя і Голишева Ксенія активно впливають на життя класу. Стосунки в класі рівні, відпрацьована система громадських доручень. Діти сприйнятливі до рекомендацій старших. Позитивно відносяться до навчання, велика частина вчиться з цікавістю, але є і діти, які понизили учбові вимоги до себе: Кошмак Андрій, Ясновская Ганна, Левандян Ангеліна. Пасивність і ледача властиві Муртазину Константину. Другорічників немає. (Методика: бесіда з вихователем класу)

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Курсовая — «Творчі здібності та їх розвиток у підлітковому віці»
Реферат — «Характеристика стресостійкості у складних ситуаціях»
Курсовая — «Формування в учнів молодших класів ключових знань за програмою «Музика»»

Заказать контрольную