Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Экономика предприятия->Диплом — «Підвищення конкурентоспроможності підприємств по утилізації промислових відходів»

Диплом — «Підвищення конкурентоспроможності підприємств по утилізації промислових відходів»

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: экономика предприятия

Тема: Підвищення конкурентоспроможності підприємств по утилізації промислових відходів

(Повышение конкурентоспособности предприятий по утилизации промышленных отходов)

Объем: 128 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

вступ

1. Аналіз правового регулювання в екологічній сфері

2. Оцінка конкурентоспроможності підприємств по утилізації промислових відходів

3. Світовий досвід регулювання діяльності підприємств в екологічній сфер

4. Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємств по утилізації промислових відходів

висновки та пропозиції

список використаних джерел

ДОДАТКИ

 

 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ.; Под ред. Ю.Н. Каптуревского. - С.Пб.: Питер, 2002. -544 с.
  2. Азоев Г.Л. Маркетинговий анализ деятельности предприятия. - М.: ГАУ, 193. - 76 с.
  3. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и прак­тика. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. - 207 с.
  4. Акофф Р.Д. Планирование будущего корпорации. -М.: Прогресе, 1985. - 327 с.
  5. Алексеева М.М. Планированне деятельности фирмы: Учеб.-метод, пособ. - М.: Финансы и статистика, 1997. -248 с.
  6. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. — С.Пб.: Питер Ком, 1999. - 416 с.
  7. Ансофф И. Стратегическое управление / Сокр. пер. с англ.; Науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. - М.: Экономика, 1989. - 519 с.
  8. Армстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг: Учеб. пособ.: Пер. с англ. - 5-е изд. - М.: Издат. дом «Вильямс», 2000. - 640 с.
  9. Багрова І.В.. Складові та фактори конкурентоспроможності / І.В.Багрова, О.Г. Нефедова // Науковий журнал «Вісник економічної науки України». – 2007. – № 1(11). – С. 11–16.

10. Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое уп­равление: принципы и международная практика. - К.: Аб-солют-В, 1998. - 352 с.

11. Беляев С. 9 частих ошибок в подборе кадров. // Менеджмент и менеджер – 2004 - №3 – с. 51-53.

12. Березин И.С. Маркетинг и неследования рынков. -М.: Русская Деловая Литература, 1999. - 416 с.

13. Бобрышев Д. Н. Управление фирмой. - М.: МЗГУ, 1994. - 171 с.

14. Бондарь Н.П. Эффективное управление фирмой: современная теория и практика. - С.Пб.: Издат. дом «Бизнес-пресса», 1999. - 416 с.

15. Бородин А. Этапы формирования стратегического потенциала предприятия // Проблеми теории и практики управлення - 2003. - №6. - С. 9-6-102.

16. Васюта О.А. Проблеми екологічної стратегії України в контексті глобального виміру. – Тернопіль: «Гал-Друк», 2001. – С. 227.

17. Ведерніков М. Д. Теоретико-методологічний аспекти поняття конкуренції та конкурентоспроможності. Основні стратегії конкуренції // Наука й економіка. — 2007. — № 3(7). — С.59—65.

18. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Гардарика, 1998. — 296 с.

19. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегия, планы, структуры. – М.: Дело. –2001.

20. Господарський кодекс України від 16 січня 2003 року № 436-IV. – К.: Видавництво «Право», 2003. – 195 с.

21. Градов А.П. Стратегия экономического управления предприятием. –Учеб. пособие. – СПб.: СПбГТУ. – 2003

22. Гудсгардс Р. Ипользование новых информационных технологий в управлении кадрами. // Менеджмент в Росии и зарубежом – 2005 №1- с.96-105

23. Дименко Р. А. Теорія цінностей конкурентних переваг у системі конкурентоспроможності підприємств // Вісник національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні. − 2007. − № 599. − С. 23–31.

24. Довбенко В.І Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації. Зовнішня торгівля: право та економіка, 2007. - №4(33).

25. Довгань Л. Є. Конкурентоспроможність підприємств — К. : ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2004. — 144 с.

26. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посібн. – К.: Вид-во ЦУЛ, 2006. – 384 с.

27. Драган О. І. Конкурентоспроможність підприємства в умовах технологічної конкуренції: методологічний аспект // Економіка ринкових відносин. – 2008. – № 1. –С. 55–59.

28. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. – Пер. з англ.. – К.: Україна. – 2001.

29. Думанська К.С. Механізм розробки стратегії як фактор удосконалення процесу стратегічного управління промисловим підприємством // Вісник технологічного університету «Поділля». – 2004. - №4. – С. 114-118

30. Ігнатьєва І.А. Методичні аспекти управління стратегічним потенціалом підприємства //Проблеми виробництва - 2005. - №1. - С.8-11

31. Как мы принемаем решения // Персонал – 2004 - №6

32. Карлоф Ф. Деловая стратегия. Концепция, содержание, символы: Учебное пособие. – М.: Экономика, 2001. – 455 с.

33. Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посібн. /С.М. Клименко, Д.О. Барабась, Т.В. Омельяненко, О.С. Дуброва, А.В. Вакуленко. – К. : Вид-во КНЕУ, 2006. – 527с.

34. Колісник Ю. О. Модель оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємства // Держава і регіони. Серія: економіка та підприємництво. — 2007. — № 5. — С.40-45.

35. Конституція України: Прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996р. // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - №30.

  1. 36.          Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. В.Б. Боброва. – СПб.: АО «Корунс», 1994.

37. Кошеленко В. О. Дифференциация факторов конкурентос-пособности предприятия на основе временного фактора // Економіка та управління підприємствами. — 2009. — № 8(98). — С.85—96.

38. Кравченко В. Н. Динамическая модель оценки конкурентоспособности предприятия / В. Н. Кравченко, И. В.Филиппишен // Модели управления в рыночной экономике: сб. науч. тр. – Донецк: ДонНУ. – 2008. – Вып. 11. – С.118-133

39. Кузнецов Ю.В. Проблемы теории и практики менеджмента: Учебное пособие. - Санкт-Петербург: Изд-во Санкт-Петербургского университета, 2004. – 453 с.

40. Лабен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива: Пер. с фр. – СПб: Наука, 1996. – 589 с.

41. Лісовська Л. С. Сучасна парадигма конкурентоспроможності підприємства // Вісник національного університету «Львівська політехніка». − 2009. − С. 143–149.

42. Липсис И.В. Бизнес-план – основа успеха: Учебное пособие. – М.: Машиностроение, 2003.

43. Мартыненко Н.М. Технология менеджмента. – К.: М.П. «Леся», 1997. – 800 с.

44. Марцин В. С. Механізм забезпечення конкурентоспроможності товару та показники її оцінки // Актуальні проблеми економіки. — 2008. — № 1(79). — С. 35—44

45. Мескон М. Х, Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело ЛТД, 1997. – 702 с.

46. Микитенко В.В., Ігнатьева І.А. Діагностика стратегічного потенціалу підприємства //Вісник економічної науки України - 2005. - №2.- С. 77-81.

47. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є., Сініок Г.Ф. Менеджмент організацій: Навч. посібник. – К: ТОВ «УВПК «ЕкОб», 2000. – 392 с.

48. Оуен А. Как осуществить стратегию: Хрестоматия. Управление изменением. – М.: МЦДО «ЛИНК». – 199

49. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія / В.А. Павлова. – Донецьк: Вид-во ДУЕП, 2006. – 276 с.

50. Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність // Монографія. – К.: Київ. Нац. Торг.-екон. 2002. – 302с.

51. Платонов С.В., Третяк В.И., Черкасов В.В. Искусство управленческой деятельности: Учебное пособие. – К.: Либра, 2006. – 297 с.

52. Поддєрьогін А.М., Білик М.Д., Буряк Л.Д. та ін. Фінанси підприємств: Підручник / кер. кол. авт. і наук. ред. проф. А.М.Поддєрьогін. – 5-те вид., перероб. та допов. – К.: КНЕУ, 2004. – 546с.

53. Попов С.А. Стратегическое управление. Модуль 4. – М.: ИНФРА, -2000.-304 с.

54. Портер М. Стратегія конкуренції: Пер. з англ. – К.: Основи, 1998. – 390 с.

55. Про концепцію Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу: Закон України від 21.ІІ.2002р. № 228-ІV // Урядовий кур’єр. – 2002. – № 236. – с.5.

56. Рзаєв Г. І. Показники оцінки конкурентоспроможності підприємств, їх переваги та недоліки // Вісник Хмельницького національного університету. — 2009. — Т. 1. — № 2. — С.77—80

57. Саєнко М. Г. С-13 Стратегія підприємства: Підручник. – Тернопіль: «Економічна думка». – 2006. – 390 с.

58. Селезньова О. В. Теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства // Держава і регіони. Серія: економіка та підприємництво. — 2007. — № 2. — С. 230—232.

59. Сіваченко І. Ю. Управління міжнародною конкуренто-спроможністю підприємств: навч.посібник / І. Ю. Сіваченко, Ю. Г. Козак, Ю. І. Єхануров; за ред. І. Ю. Сіваченка, Ю. Г. Козака, Ю. І. Єханурова]. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 456 с.

60. Соловьев В.С. Стратегический менеджмент: Учебник. – Ростов-на-Дону: Феникс; Новосибирск: Сибирское соглашение, 2002. – 448 с

61. Твердохліб М.Г. Інформаційне забезпечення менеджменту: Навч. посібник. – Вид. 2 – ге, допов. та перероб. – Київ: КНЕУ, 2002. – 224 с.

62. Трапухин А., Коган А. Стратегические приоритеты предприятия //Ресурси, информация, снабжение, конкуренция - 2004.- № 10.- С.4-14.

63. Томпсон А., Стриклед Дж. Стратегический менеджмент. Искуство разработки и реализации. – М.: Юнити, 1998. – 578 с.

64. Фатхутдинов Р. А. Управление конкурентоспособностью организации: учебник − М. : Маркет ДС, 2008. – 432 с

65. Хамініч С. Методика інтегральної оцінки рівня конкурентоспроможності промислового підприємства // Економіка підприємства. — 2006. -№ 10. — С. 59—61

66. Хвесик М.А., Горбач Л.М., Кулаковський Ю.П. Економіко-правове регулювання природокористування. К.: Кондор. 2004, с. 479.

67. Черкасов В.В. Управленческая деятельность менеджера: Учебное пособие. – Киев: Ваклер, 1998. – 110 с.

68. Чернишов А. В. Планирование развития конкурентоспособности предприятия // Вестник университета Московского. — 2007. — № 3. — С. 57—66

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Прибуток підприємства та шляхи його підвищення (ТОВ «ГрандВестКомпани»)»
Диплом — «Розробка та обґрунтування стратегії економічного зростання компанії» на прикладі компанії «Приватне підприємство
Диплом — «Підвищення ефективності управління операційною, інвестиційною та фінансовою діяльністю підприємства на прикладі Дніпропетровських магістральних електричних мереж»

Заказать дипломную работу