Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Прочее->Диплом — «Формулювання споживчого попиту на основі дослідження якості та асортименту телевізорів»

Диплом — «Формулювання споживчого попиту на основі дослідження якості та асортименту телевізорів»

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: товарознавство

Тема: Формулювання споживчого попиту на основі дослідження якості та асортименту телевізорів

(Формулировка потребительского спроса на основе исследования качества и ассортимента телевизоров)

Объем: 99 стр + додатки

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

Теоретичні аспекти формування якості і асортименту телевізорів

1.1. Аналіз ринку телевізорів в Україні

1.2. Класифікація і асортимент телевізорів

1.3. Фактори, що впливають на формування якості та асортименту телевізорів

1.4. Споживчі властивості та вимоги до якості телевізорів

Дослідження якості та асортименту телевізорів

2.1. Організація, об’єкти та методи дослідження

2.2. Порівняльна характеристика та оцінка якості телевізорів

2.3. Дослідження асортименту телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот»

Розділ 3. Вивчення попиту споживачів при формуванні асортименту телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот»

3.1. Значення вивчення попиту при формуванні товарного асортименту телевізорів

3.1. Вивчення попиту при формуванні телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот»

3.1. Аналіз чинників, що впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот»

3.1. Шляхи удосконалення вивчення попиту при формуванні асортименту телевізорів на досліджуваному підприємстві

висновки та пропозиції

Список використаних джерел

ДОДАТКИ

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Андрусяк Я. В. Организация и технология торговли. Минск: Издательство БГУ, 2007г.
  2. Андрушенко О.В., Близнюк С.В. Особливості розвитку маркетингового середовища торговельних підприємств України. Зб. наук. праць. Економічні проблеми невиробничої сфери, КДТЕУ, Київ. 2007
  3. Апопій В.С., Мельник І.М. Комерційна діяльність: сучасний зміст і форми, Вісті, 2004
  4. Баркан Д.М. Управление фирмой в условиях рынка. – Л.: Аквинон, 2001
  5. Бадзел Р.Д., Кока Д.Ф., Браун Р.В. Информация и риск в маркетинге. – Финстатинформ, 2003
  6. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. – М.: Экономика, 2002
  7. Башина О.Э., Белявский И.К. Статистика коммерческой деятельности. – М.: Финстатинформ, 2006.
  8. Бродский М.А. «Стационарные цветные телевизоры» Минск Выш. Шк., 2005г. - 397 с.
  9. Брилевский О.А. Товароведение непродовольственных товаров. М., 2007г.

10. Бурмистров В. Г. Организация торговли непродовольственными товарами. - М.: Зерцало, 2006г

11. Васильев Ю.Т., Синельчик Л.В. Вибір торговельним підприємством засобів стимулюючого впливу на покупців. Зб. наук. праць. Маркетинг. Торгівля та практика. КДТЕУ, Київ, 2006

12. Виноградська А.М., Жидков А.М. Маркетинг – знаряддя керівництва підприємства у конкурентній боротьбі на товарному ринку. Зб. наук. праць. Маркетинг: стан і основні напрямки розвитку. КДТЕУ, Київ, 2007

13. Виноградський М.Д. Роль і місце маркетингу у стратегічному управлінні підприємством. Зб. наук. праць. Маркетинг: стан і основні напрямки розвитку. КДТЕУ, Київ, 2007

14. Виханский О. С., Наумов П. И. Менеджмент. М.: Издательство БЕК, 2009г.

15. Власова В.М. Основы предпринимательской деятельности. – М.: Финансы и статистика, 2004

16. Гарелик М.А., Ляндсман Р.Д. Организация, оборудование и технология. М., 2007г.

17. Герасимчук В.Г. Маркетинг – К.: Вища школа, 2004. – 327с.

18. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 2003.

19. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство «Финпресс», 2008.

20. Голошубова Н.О., Фесюк В.А. Навчальний посібник. ч.2. Організація роздрібного продажу товарів. – К.: КДТЕУ, 2004.

21. Да будет SED! – [Электронный ресурс]. – Электронные текстовые данные. – Режим доступа: .

22. Дашков Л.П., Памбухчияну В.В. Организация, технология и проектирование торговых предприятий. Учебник для студентов высших и средних специальных учебных заведений. – М.: НВУ «Маркетинг», 2005.

23. Ильенкова Н. Д. Спрос: анализ и управление. Учебное пособие. Под редакцией И.К. Белявского. М.: Финансы и статистика, 2007.

24. Іванова І.В. Діяльність щодо стимулювання продажу у торгівлі Італії. Зб. наук. праць. Маркетинг: теорія та практика. КДТЕУ, Київ, 2006.

25. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 2005.

26. Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. – М.: АО «Финстатинформ», 2008.

27. Корольков І.І. Роль і місце торгівлі у структурі маркетингу. Зб. наук. праць. Економічні проблеми невиробничої сфери. КДТЕУ. Київ, 2008.

28. Канарчук О.І. Особливості маркетингової діяльності підприємств торгівлі за сучасної економіки. Зб. наук. праць. Економічні проблеми невиробничої сфери. КДТЕУ. Київ, 2008.

29. Корольчук О.П., Канарчук О.І. Деякі аспекти розробки стратегії маркетингу в умовах економічної нестабільності. Зб. наук. праць. Економічні проблеми невиробничої сфери. КДТЕУ, Київ, 2008.

30. Кучеренко В.Д. Особливості інноваційної діяльності підприємства торгівлі в ринкових умовах. Зб. наук. праць. Економічні проблеми невиробничої сфери. КДТЕУ, Київ, 2008.

31. Каніщенко Л.А., Притуляк Н.М. Маркетинг у системі інноваційної діяльності. Зб. наук. праць. Маркетинг: стан і основні напрямки розвитку. КДТЕУ, Київ, 2007.

32. Куценко Г.Ф., Притуляк Н.М. Маркетинг і становлення ринкової економіки в Україні. Зб. наук. праць. Маркетинг: теорія та практика. КДТЕУ, Київ, 2006.

33. Ковалев А.И., Войтенко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга, 2006.

34. Лазерный телевизор – прорыв на рынке больших экранов? – [Электронный ресурс]. – Электронные текстовые данные. – Режим доступа: .

35. Мазаракі А.А., Карсєкін В.І., Воронова В.М., Дорошенко В.І. Територіальна організація внутрішньої торгівлі України., Київ, КТЕУ, 2002.

36. Маркетинг / Учебник под. ред. Романова А.Н., М., ЮНИТИ, 2006г.

37. Маня И.Б. Система маркетинговых коммуникаций: Формирование спроса и стимулирования сбыта и продажи. – М.: ВАВТ МВСС РФ, 2002.

38. Методические рекомендации по определению эффективности коммерческих сделок. Сост. Бланк И.П., Ушакова Н.Н., Кукурудза Л.А., К.:ТЭК, 2003.

39. Маркетинг (Под ред. А.Н. Романова) – М.: Банки и биржи, 2005.

40. Наумов Л. А. Основы предпринимательской деятельности. М.: Издательство ЮНИТИ, 2009г.

41. Ноздрева Р.Б., Циганченко Л.И. Маркетинг: Как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 2001.

42. Новикова А.М., Голубкина Т.С., Товароведение и организация торговли непродовольственными товарами. М., 2006г.

43. Памбухчиянц О. В. Организация и технология коммерческой деятельности. М.: Издательство ЮНИТИ, 2007г.

44. Панкратов Ф. Г. Коммерция и технология торговли. СПб.: Издательство СПбГУ, 2008г.

45. Пиксели бывают разные. [Электронный ресурс]. – Электронные текстовые данные. – Режим доступа: .

46. Пичунова О. В. Стратегия коммерческой деятельности предприятия розничной торговли. М.: Издательство ДРОФА, 2007г.

47. Робота товароведов в новых условиях. М.: Экономика, 2005.

48. Современный маркетинг / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Э. Автукова. Под ред. В. Е. Хруцкого. - М.: Финансы и статистика, 1990.

49. Справочник товароведа. Непродовольственные товары. ч 2. - М.: Экономика, 1990.

50. Справочник товароведения непродовольственных товаров. Т1 – м.: Экономика, 1992г.

51. Товароведение не продовольственных товаров под.ред. Сыцко В.К. – Мн.: 1999г.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Інноваційні підходи в організації слухання музик на уроках в ЗОШ (на прикладі уроків музичного мистецтва у 7 класі ЗОШ)»
Курсовая — «Лизинг воздушных судов в управленческих решениях»
Диплом — «Специфіка новиннєвої політики державного телеканалу на сучасному етапі»

Заказать дипломную работу