Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Маркетинг и реклама->Диплом — «Аналіз та шляхи вдосконалення маркетингової політики комунікацій НАСК «ОРАНТА»»

Диплом — «Аналіз та шляхи вдосконалення маркетингової політики комунікацій НАСК «ОРАНТА»»

Вид работы: диплом

Дисциплина: маркетинг

Тема: Аналіз та шляхи вдосконалення маркетингової політики комунікацій НАСК «ОРАНТА»

(Анализ и пути совершенствования маркетинговой политики коммуникаций НАСК «ОРАНТА»)

Объем: 96 стр

Год сдачи работы: 2010

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.  ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ

1.1. Сутність, цілі та завдання маркетингової політики комунікацій

1.2. Основні складові маркетингової політики комунікацій,їх особливості, недоліки та переваги

1.3. Організація маркетингових комунікацій на підприємстві

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2.  АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ  ПОЛІТИКИ СУБЄКТА РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ

2.1. Огляд ринку страхових послуг в світі та в Україні: структура і динаміка

2.2. Характеристика фінансово-господарської діяльності страхової компанії «Оранта»

2.3. Аналіз маркетингової політики комунікацій НАСК «Оранта»

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ  У НАСК «ОРАНТА»

3.1. Пропозиції що до оптимізації управління маркетинговою політикою комунікацій на підприємстві

3.2. Удосконалення підходів до оцінки ефективності  маркетингових комунікацій

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать дипломную работу