Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Маркетинг и реклама->Диплом — Социальная реклама: Западная практика и Украинская особенность

Диплом — Социальная реклама: Западная практика и Украинская особенность

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: реклама и PR

Тема: Социальная реклама: Западная практика и Украинская особенность

(Соціальна реклама: Західна практика і Українська особливість)

Объем: 94 стр

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

Розділ 1 Теоретичні погляди на сутність соціальної реклами та її особливості в країнах Заходу

1.1. Соціальна реклама як явище: сутність та функції

1.2. Цілі та законодавчі аспекти соціальної реклами в країнах Заходу

1.3. Особливості соціальної реклами в країнах Заходу

Розділ 2 Соціальна реклама в Україні: оцінка стану, перспектив розвитку, ефективності

2.1. Аналіз стану соціальної реклами в Україні

2.2. Проблеми відповідальності та етики в сучасній соціальній рекламі

2.3. Проблеми та перспективи розвитку соціальної реклами в Україні

Висновки

Список використаної літератури

ДОДАТКИ

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

 

  1. Андрияшкин С. Компаративный анализ российского и зарубежного опыта социальной рекламы / С. Андрияшкин. – Режим доступа : htpp://www.socreklama.ru?sr_article.php_id=81.
  2. Антипенко О. Социальная реклама: какова её эффективность? / О. Антипенко. 
  3. Арансон Э., Пратканис Э. Эпоха прапаганды: механизмы убеждения, повседневное использование и злоупотребление / Пер. с англ. Волкова И. Н., Волкова  Е. Н., научн. ред. Волкова Е. Н. / Э. Арансон, Э. Пратканис. – СПб.: Издательский дом «Нева», 2002. – 380 с.
  4. Белл Д. Социальные рамки информационного общества. Сокращ. перев. Ю. В. Никуличева / Д. Белл // Новая технократическая волна на Западе / Под. ред. П. С. Гуревича. – М.: Наука, 1988. – 198 с.
  5. Вартанова Е. Л. От человека социального – к человеку медийному / Е. Л. Вартанова // От книги до Интернета: десять лет спустя. – М.: Медиа-Мир, 2009. – С. 3 – 15.
  6. Васильєва Л. А. Соціально-філософська концептуалізація реклами : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос. наук : спец. 09.00.03 «Соціальна філософія та філо­софія історії» / Л. А. Васильєва. – Х., 2010. – 18 с.
  7. Великий тлумачний словник сучасної української мови : 170000 слів і словосполу­чень / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К. : Ірпінь : ВТФ «Перун», 2004. – 1440 с.
  8. Гриценко О. М. Суспільство, держава, інформація. Монографія / О. М. Гриценко. – К.: Національний університет імені Т. Шевченка, 2001. – 165 с.
  9. Гриценко О. М. Мас-медіа у відкритому інформаційному суспільстві й гуманістичні цінності: Монографія / О. М. Гриценко. – К.: Вид-во Київського ун-ту, 2002. – 296 с.

10. Грубин О. Тенденции развития социальной рекламы в США / О. Грубин – Режим доступа: www.socreclama.ru.

11. Державне регулювання відносин у га­лузі реклами : проблеми та перспективи // За матеріалами Круглого столу 11.01.2011 р. – К. : Ін-т Конкурентного суспільства, 2011. – 192 с.

12. Джоуэтт Г. С., О’Донел В. Пропаганда и внушение / Пер. с англ. / Г. С. Джоуэтт, В. О’Доннел. – М.: Политиздат, 1988. – 322 с.

13. Дзялошинский И. М. Методы деятельности СМИ в условиях становлення гражданського общества / И. М. Дзялошинский. – М.: Пульс, 2001. – 279 с.

14. Дмитриева Л.М. Социальная реклама / Л.М. Дмитриева. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 271 с.

15. Довбах Г. Соціальна реклама та інформування ВІЛ/СНІД в Україні: можливість впливу на зміни у поведінкових практиках / Г. Довбах – Режим доступа : htpp://feminist.org.ua/library/psihologia/aids.php.

16. Закон України «Про рекламу» від 1 жовтня 2003 р. – К. : Парламентське видавниц­тво, 2003. – 26 с.

17. Закон України «Про рекламу» від 3 липня 1996 року // Відомості Верховної Ради України. – 2003. – № 8. – Ст. 443.

18. Зернецька О. В. Нові засоби масової комунікації. Соціокультурний аспект / О. В. Зернецька. – К.: АН України. Інститут світової економіки і міжнародних відносин, 1993. – 131с.

19. Зернецька О. В. Глобальний розвиток систем і засобів масової комунікації і міжнародні відносини. Монографія / О. В. Зернецька. – К.: Основа, 1999. – 315 с.

20. ЗМІ як комунікаційний засіб діалогу між громадянським суспільством та державою // Нова політика. – 1999. – №6. – С. 14 – 17; 2001 – № 2. – С. 11 – 14.

21. Инфобанк: Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2012 году и прогноз на 2013 год. – Режим доступу: http://www. adcoalition.org.ua/ru/news/ view/196.

22. Кола Д. П. Политическа социология. / Д.П. Кола – М.: Весь мир, 2007. – 352с.

23. Коробков Д. А. Роль и место государственной рекламы в системе государственных коммуникаций / Д. А. Коробков. – М.: Юрист, 2004. – 186 с.

24. Кошелев А. А. Социально-экономические функции реккламы в условиях формирования рыночных отношений современного российского общества. Дис… канд. соц.-х наук. Саратов, 2002. – 134 с.

25. Копылов В. А. Информационное право : учеб. пособие / В. А. Копылов. – М. : Юристъ, 2007. – 472 с.

26. Кузнєцова З. В. Управління у сфері ре­кламної діяльності: організаційно-правовий аспект: дис. ... кандидата юрид. наук : 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна. – О., 2010. – 192 с.

27. Курбан О. Соціальна реклама: держ­замовлення, ринок маркетингових комуніка­цій чи сфера громадської відповідальності суспільства? / О. Курбан // Дзеркало тижня. – 2012. – № 16 (645). – С. 26.

28. Ляпоров В. Общественное внимание. Коммерческая польза социальной рекламы / В. Ляпоров // Бизнес-журнал. – 2003. – № 15. – С. 21 – 32.

29. Мамчур Л. В. Правове регулювання ре­клами (цивілістичний аспект): дис. ... канди­дата юрид. наук : 12.00.03 / Мамчур Л. В. – Л., 2006. – 203 с.

30. Михайлов М. Законодавчі новації у сфері соціальної реклами / М. Михай­лов // Юридичний вісник України. – 2012. – № 12. – С. 7-14.

31. Николайшвили Г. Г. Социальная реклама: Теория и практика / Г.Г. Николайшвили. – М.: Аспект Пресс, 2008. – 191с.

32. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. / Б.А. Обритько. – К.: МАУП, 2008 – 240с.

33. Пискунова М. И. Социальная реклама как феномен общественной рефлексии / М. И. Пискунова // Паблик рилейшнз и реклама в системе коммуникаций. – М.: Дело, 2004. – С. 186 – 199.

34. Постанова Кабінету Міністрів України «Про орієнтовний план законопроектної робо­ти на 2013 рік»  від 26 квітня 2012 р. – № 239-р // Збірник урядових нормативних актів Украї­ни. – 2012. – № 25-26. – Ст. 450.

35. Постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв»  від 8 вересня 2010 р. – № 997 // Офіційний вісник України. – 2010. – № 37. – С. 31.

36. Правове регулювання реклами і спон­сорства в ЗМІ: стандарти ЄС, досвід країн- членів Євросоюзу та українська практика / підготовлено Інститутом прикладних право­вих досліджень «Право» в рамках проекту «Розробка пропозицій щодо адаптації інфо­рмаційного права України до вимоги права ЄС». – К., 2012. – 19 с.

37. Проект Закону України «Про соціаль­ну рекламу» – Режим доступу: http://www.dssu.gov.ua/control/uk/ publish/category/ main?Cat _id=101732.

38. Рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення «Щодо проекту Закону України «Про соціальну рекламу» від 19 вересня 2007 р. № 1217 [Електронний ре­сурс]. – Режим доступу: http://www.nrada. gov.ua/ documents/zasid_19.09.07.doc.

39. Романов А. А. Реклама: между социумом и маркетингом: Научная монография / А. А. Романов. – М.: Маркет ДС, 2000. – 300 с.

40. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга / Е.В. Ромат. – К.: Студцентр, 2010. – 418 с.

41. Савельева О. О: Введение в социальную .рекламу. / О.О. Савельева – М.: «РИП-холдинг», 2006. – 168 с.

42. Савельева О: О: Живая история российской рекламы / О.О. Савельева – М. : Гелла-принт, 2004. – 272 с.

43. Савельева: О. О. Социология рекламного воздействия. / О.О. Савельева – Mн : «РИП-холдинг», 2006. – 284 с.

44. Сальникова Е. В. Эстетика рекламы. Культурные корни и лейтмотивы. / Е.В. Сальникова – М. : Алетейя, 2005. – 287 с.

45. Сегела Ж. Война за зависимость / Ж. Сегела // Индустрия рекламы. – 2012. – №16. – С. 50-51.

46. Селиверстов С. Э. Социальная реклама : Искусство воздействия сло­вом / С.Э. Селиверстов. – Самара : Бахрах-М, 2006. - 287 с.

47. Семина Н. В. Позвоните родителям! / Н.В. Семина // Индустрия рекламы. - 2002. – № 2. – С. 12.

48. Семина Н. В. Сплошной поток позитива / Н.В. Семина // Индустрия рекламы. – 2011. – № 16. – С. 20-22.

49. Синьковская И. Г. Феномен социальной рекламы и его теоретико- методологический анализ : дис...канд. социол. наук / Ирина Георгиевна Синьковская. – Красноярск, 2006. – 192 с.

50. Социальная реклама : учеб пособие / JI.M. Дмитриева и др.] ; под ред. Л.М. Дмитриевой. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 271 с.

51. Степанов Е. В. Социальная реклама в России : генезис, жанры, эволю­ция / Е. В. Степанов. - М.: Вест-Кансалтинг, 2006. - 296 с.

52. Стрельников А. В. Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу: дис. ... кандидата юрид. наук : 12.00.07 / Стрельников Андрій Вікторович. – О., 2009. – 198 с.

53. Тацишин І. Б. Правові аспекти врегулювання соціальної реклами в Україні /1. Б. Тацишин // Форум права. – 2010. – № 3. – С. 421-426.

54. Ткаченко Н. В. Креативная реклама ::Технологии проектирования / Н. В. Ткаченко, О. Н. Ткаченко ; под ред. Л. М. Дмитриевой. – М. : ЮНИТЩ 2009. – 335 с.

55. Ученова В. В. История отечественной рекламы : 1917 - 1990 / В. В. Ученова. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 287 с.

56. Учёнова В. В. Социальная реклама : вчера; сегодня, завтра? / В: Учёнова, Н. В. Старых. – М. : ИндексМедиа, 2006. – 304 с.

57. Ученова             В: В. История рекламы / В. В. Учёнова, Н. В. Старых. Изд. 3- е, перераб. и доп – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2008: – 495 с.

58. Федотова Л.Н. Социология рекламной деятельности – 4-е изд. / Л.Н. Федотова. – М.: Издательство Оникс, 2008. – 560 с.

59. Чаган Н. Г. Реклама в социокультурном пространстве: традиции и современность / Н.Г. Чаган // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2000. – № 2. – С. 28 – 42.

60. Щекова Н. С. Социальная реклама: основные понятия / Н. С. Щелкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 5. – С. 11 – 23.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать дипломную работу