Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Маркетинг и реклама->Диплом — Управління товарним асортиментом підприємства у системі маркетингу (за матеріалами ПП «Медицина для Вас»)

Диплом — Управління товарним асортиментом підприємства у системі маркетингу (за матеріалами ПП «Медицина для Вас»)

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: маркетинг

Тема:  Управління товарним асортиментом підприємства у системі маркетингу (за матеріалами ПП «Медицина для Вас»)

(Управление товарным ассортиментом предприятия в системе маркетинга (по материалам ООО «Медицина для Вас»))

Объем: 101 стр

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ  АСОРТИМЕНТОМ ПІДПРІЄМСТВА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ

1.1 Асортиментна політика: сутність, структура, місце та роль в контексті маркетингу

1.2 Управління асортиментом як складовою частиною маркетингової товарної політики підприємства

1.3 Методика оцінки ефективності асортиментної політики підприємства

Висновки за розділом 1

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ ПП «МЕДИЦИНА ДЛЯ ВАС»

2.1 Характеристика маркетингового середовища підприємства

2.2 Управління товарним асортиментом на ПП  «Медицина для Вас»

2.3 Оцінка ефективності управління товарним асортиментом на підприємстві

Висновки за розділом 2

РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ

3.1 Діагностика ключових переваг товарів-конкурентів методом інтегральної оцінки конкурентоздатності та експертним методом

3.2 Обґрунтування механізму формування перспективного товарного асортименту підприємства

3.3 Удосконалення процесу управління товарним асортиментом підприємства

Висновки за розділом 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Акопян А., Дарсигова Р., Бочкаев Р. Маркетинговая деятельность и логистика на медико – фармацевтическом рынке // Маркетинг. – 2002. – №3.
  2. Барняк Ю. Дайте бизнесу логистику, и он перевернет мир! //Логистика и управление. – 2009. – №6.
  3. Блэкуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей. – 10-е изд. / Пер. с англ. — СПб.: Питер, 2007. — 944 с.
  4. Взаємозв’язок логістики та маркетингу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imanager.com.ua.
  5. Гаджинський А.М. Взаємозв’язок логістики та маркетингу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://gryzoperevozki.com.ua.
  6. Гаджинский А. М. Логистика: Учебник. –– М.: Издательско – торговая корпорация “Дашков и К”, 2005. –– 432 с.
  7. Гаджинський А. М. Структура і розробка маркетингового каналу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.denga.com.ua.
  8. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – 6-те вид. – Київ: Лібра, 2008. – 720 с.
  9. Голоцван Л. Новая эпоха логистических решений для фарм рынка // Дистрибуция и логистика. – 2009. – №9. – с. 5 – 14.

10. Горчелс Л., Мариен Э., Уэст Ч. Управление каналами распределения. – М.: Издательский Дом Гребенникова, 2005. – 248 с.

11. Громовик Б. П. Концептуальні питання фармацевтичної логістики та її зв'язок з фармацевтичним маркетингом. // Фармацевтичний журнал. — 2001. — № 1. —с. 4 – 11.

12. Громовик Б.П. Управление товарным ассортиментом фармацевтического предприятия с помощью АВС–XYZ анализа // Провизор. – 2002. – №7. – с. 13 – 16.

13. Дубров А.М., Мхитарян В.С., Трошин Л.И. Многомерные статистические методы: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 352с.

14. Еще раз о логистике и маркетинге // Логистика: проблемы и решения. – 2007. – №1. – с. 26 – 28.

15. Єріна А. М. Статистичне моделювання та прогнозування: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001. — 170 с.

16. Захарова С. Маркетинг и логистика: искусство компромисса // Логистика: проблемы и решения. – 2010. – №4. – с. 30 – 37.

17. «Здоровье»: планируем расти и развиваться. Курс на увеличение объемов производства // Еженедельник «Аптека». – 2000. – №19.

18. Использование метода анализа иерархий для выбора канала распределения продукции // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007. – №2 (15) март-апрель. – с. 49 – 53.

19. Кальченко А. Г. Логістика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 284 с.

20. Канали поширення товарів та послуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://imanager.com.ua.

21. Кармазин В. Маркетинг в помощь производителям лекарств // Провизор. – 2008. – №16.

22. Кидонь В. Управлять – значит считать // Еженедельник «Аптека». – 2002. – № 27.

23. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. – 656 с.

24. Линдерс М., Джонсон Ф., Флинн А., Фирон Г. Управление закупками и поставками – М.: Юнити, 2007. – 752 с.

25. Лукинский В.С. Модели и методы теории логистики: Изд-во Питер, 2008. – 448 с.

26. Мнушко З. М. Менеджмент та маркетинг у фармації : підручник / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; за ред. З. М. Мнушко ; Національний фармацевтичний університет. – 2-е вид. – Харків : НФаУ ; Золоті сторінки, 2009.

27. Мнушко З.Н., Пестун И.В., Данилова В.О. Подходы к анализу маркетинговой деятельности оптовых фармацевтических фирм и резервы ее развития // Провизор. – 2005. – №14. – с. 6 – 9.

28. Мнушко, З.Н. Теория и практика маркетинговых исследований в фармации: моногр. / З.Н. Мнушко, И.В. Пестун. – Х.: Изд-во НФаУ, 2008. – 308с.

29. Нагапет`янц Н.А. Формування системи розподілу товарів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://studyspace.ru.

30. Назаров В.В. Правила роботи дистриб’ютора [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.vipgroup.net.

31. Науменко Е. Как с водой не выплеснуть ребенка? Методология оптимизации ассортимента дистрибьюторских и оптовых компаний // Провизор. – 2007. – №18. – с. 5 – 8.

32. Неруш Ю.М. Логистика: учеб. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: ТК Велби, Проспект, 2006. – 520 с.

33. Новиков М.В. Моделирование бизнес-процессов управления [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cfin.ru.

34. Окландер М.А. Логістика: Підручник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 346 с.

35. Оперативная оценка эффективности маркетингового канала // Маркетинговые исследования в Украине. – 2005. – №4. – с. 59-66.

36. Офіційний сайт Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv. gov.ua.

37. Офіційний сайт ТОВ «Фармацевтична компанія «Здоров’я» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.zt.com.ua.

38. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.

39. Печеный О. Дистрибьюция в фармацевтике: стратегия успеха// Провизор. – 2001. – №20.

40. Пилипчук В. П. Побудова системи продажу на принципах гармонізації / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, О. П. Савіч // Вчені записки : зб. наук. праць. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – К. : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 139–145.

41. Плошенко М. Деякі питання щодо контролю каналів дистрибуції лікарських засобів // Еженедельник «Аптека». – 2002. – №27. – с. 6 – 7.

42. Посилкіна О.В. Актуальні питання логістики фармацевтичної дистрибуції і аптечних мереж [Електронний ресурс]/О. В. Посилкіна. – Режим доступу: http//vlp.com.ua.

43. Ролницки К. Управление каналами дистрибуции / Кеннет Ролницки; пер. с англ. – М.: Издательство «Добрая книга», 2006. – 368 с.

44. Роль посередницьких організацій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.barmashovks.ru.

45. Ронин В. В одной связке // Новый маркетинг. – 2009. – №9.

46. Самостроенко Г. Формирование маркетинговых систем распределения. //Экономист. – 2007. – с. 60 – 62.

47. Склади фармацевтичної продукції як складова забезпечення якості // Транспорт і логістика. – 2007. – № 5.

48. Соловйов О.С. Стан та перспективи розвитку фармації України / О.С. Соловйов // Сьогодення та майбутнє фармації: тез.доп. Всеукр. конгресу, Харків /16 – 19 квітня 2008 р. – Х., 2008. – с. 24.

49. Сумец А., Сумец Р. Дистрибуция с логистическим оттенком // Маркетинг и Реклама, 2007. –– №6 (130). –– с. 26 – 30.

50. Терехов А. Найти себе подобного // Дистрибуция и логистика. – 2007. – №7. – с. 13 – 15.

51. Терехов А. Производитель vs. Дистрибьютор //Дистрибуция и логистика. – 2007. – №7. – с. 10 – 13.

52. Тяпухин А. Распределение продукции и услуг (Взгляд с позиции маркетинга и логистики) // Риск, 2002. – № 4. – с. 14 – 22.

53. Усенко В.А. Политика фармацевтических фирм по распределению продукции // Провизор. – 2000. – №1. – с.4 – 7.

54. Устименко М. Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Европи // Маркетинг в Україні. – 2011. – №2. – с. 22 – 25.

55. Фармацевтична компанія «Здоров’я» // Провізор. – 2002. – №24.

56. Фармацевтична логістика і 3PL – оператори // Еженедельник «Аптека». – 2011. – №37.

57. Федоренко В. С. Маркетинг : навч.-метод. посібник для вивч. дисциплін / В.С. Федоренко. – Черкаси: ЧНУ, 2004.

58. Христофор О.В. Оптимізація розподілу ресурсів у логістичних каналах збуту // Вісник Вінницького політехнічного інституту, 2004. –– № 1. – с. 28 – 35.

59. Шепетовська І.В. Управління процесом розподілу продукції на фармацевтичному підприємстві / І.В. Шепетовська, Л.П. Дорохова // Актуальні питання створення нових лікарських засобів: матер. Всеукр. наук. – практ. конф. студ. та мол. вчених (19 – 20 квітня 2012 р.). – Х.: НФаУ, 2012. – С. 530.

60. International distribution systems [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. Imshealth.com.

61. Third-Party Logistics – life sciences and healthcare industry findings [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.capgemini.com.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать дипломную работу