Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Менеджмент->Диплом — «Управління підвищенням конкурентоспроможності малого підприємства на прикладі ТОВ «Medis Sales Group»»

Диплом — «Управління підвищенням конкурентоспроможності малого підприємства на прикладі ТОВ «Medis Sales Group»»

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: менеджмент малого бізнесу

Тема: Управління підвищенням конкурентоспроможності малого підприємства на прикладі ТОВ «Medis Sales Group»

(Управление повышением конкурентоспособности малого предприятия на примере ООО «Medis Sales Group»)

Объем: 90 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю малого підприємства

1.1.Основні підходи до визначення сутності поняття «конкурентоспроможність» та «конкурентні переваги»

1.2.Основні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства

1.3.Особливості управління конкурентоспроможністю малого підприємства

РОЗДІЛ 2. Аналіз основних результатів господарської діяльності ТОВ «Media Sales Group»

2.1. Загальна характеристика ТОВ «Media Sales Group»

2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства ТОВ «Media Sales Group»

2.3. Оцінка рівня конкурентоспроможності на підприємстві ТОВ «Media Sales Group»

РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо вдосконалення управління підвищенням конкурентоспроможності ТОВ «Media Sales Group»

3.1. Характеристика основних альтернативних варіантів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Media Sales Group»

3.2. Оцінка ефективності та ризиків реалізації запропонованих заходів

3.3. Розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення системи управління конкурентоспроможністю ТОВ «Media Sales Group»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛИТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Адлер Ю.П., Аронов И.З., Пепер В.Л. Что век грядущий нам готовит? Менеджмент ХХІ века – краткий обзор основных тенденций // Стандарты и качество. – 1999. – №3. – с. 52–57.
  2. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: Новости, 2000. –256с.
  3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия : Пер. с англ. – СПб: Питер, 1999. –416 с.
  4. Афанасьев А.А., Левин М.Б. Создание модели зависимотси выручки розничной торговой точки от факторов конкурентоспособности. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. - №3. – 108-115.
  5. Батенко Л.П., Загородніх О.А., Ліщинська В.В. Управління проектами: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2003. – 231 с.
  6. Грузинов В.П., Грибов В.Д. Экономика предприятия: Учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 2003.
    • Данілова Л.Л., Петровська С.В. „Ціноутворення та маркетингова цінова політика”: Навч.пос. – К.: КНТЕУ, 2006 – 130 с.
    • Дєєва Н. М., Дедіков О. І. Фінансовий аналіз. — Д.: ДДФА, 2006. — 380с.
    • Кармазін В. А., Савицька О. М. Економічний аналіз: практикум. — К.: Знання, 2007. — 255с
    • Кирцнер И. Конкуренция и предпринимательство /Пер. с англ. /под ред. Романова А.Н. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. –239с.
    • Ковальчук В. М. Історія економіки та економічної думки : навч. посібник / Ковальчук В. М., Лазарович М. В., Сарай М. І. – К. : Знання, 2008. – 647 с.
    • Конкурентна стійкість та ринок: Оцінка конкурентоспроможності як чинник визначення стійкості підприємства на ринку //Легка пром-ть. -
    • Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: Прогресс, 2001  — 176 c.
    • Лень В. С. Фінансовий облік: навч. посіб. /— К.: Академія, 2011. — 608с.
    • Мельник Л.Г., Экономика предприятия. Учебное пособие, С.: Университетская книга, 2002 – 631 с.
    • Мних Є.В., Ференц І.Д. Економічний аналіз. Навчальний посібник. – Львів: Армія України, 2009. – 144 с.
    • Негл Томас Т. Стратегия и тактика ценообразования 3-е издание – СПб.: Питер, 2004. – 572 с.
    • Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 304с.
    • Панов А.И. Стратегический менеджмент / А.И Панов, И.О Коробейников.- М.: ЮНИТИ-ДАНА. 2004. – 284 с.
    • Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.2003. - №3. -  С. 37.
    • Портер М.Э. Конкуренция.:Пер. с англ.: Учеб. пособие. – М. : Издат. дом "Вильямс", 2000. – 495 с.
    • Прокопенко І.Ф. Ганін В.І. Методика і методологія економічного аналізу: навч. посібник для студ. вищих навч. закл.. — К. : ЦУЛ, 2008. — 430с.
    • Савлук М. І., Мороз А. М., Пуховкіна М. Ф. та ін.; За заг. ред. М. І. Савлука Гроші та кредит: Підручник /. — К.: кнеу, 2001. — 602 с.
    • Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: ИНФРА-М, 2007. – 312 с.
    • Фінансовий менеджмент: Підручник/Кер. кол. фвт. і наук. ред. проф. Поддєрьогін А.М. – К.: КНЕУ, 2005. – 536 с.
    • Хамел Г., Прахалад К.К. Конкурируя за будущее. Создание рынков завтрашнего дня .: Пер. с англ. – М.: ЗАО "Олимп-Бизнес", 2002. – 228 с.
    • Хасси Д. Стратегия и планирование / Пер. с англ. Под ред. Л.А. Трофимовой. – СПб: Питер, 2001. – 384 с.
    • Чигринська О.С.. Власюк Т.М. Теорія економічного аналізу. Навч.пос. – К.: Центр навчальної літератури, 2006 – 232 с.
    • Шевченко О.Л. Якість і конкурентоспроможність продукції, їх місце в стратегії маркетингу // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. Вип. 4 / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2001. – с. 208-216

    Также советуем посмотреть другие готовые работы:
    Курсовая — «Инновационный проект развития гостиницы»
    Курсовая — «Менеджерский анализ организации» на примере гипотетического кафе «Весна»
    Реферат — «Зарубіжний та вітчизняний досвід використання систем участі персоналу у прибутках»

    Заказать дипломную работу