Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Психология и педагогика->Диплом — «Міжособистісні конфлікти у групах молодших школярів та засоби їх вирішення»

Диплом — «Міжособистісні конфлікти у групах молодших школярів та засоби їх вирішення»

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: психология

Тема: Міжособистісні конфлікти у групах молодших школярів та засоби їх вирішення

(Межличностные конфликты в группах младших школьников и способы их решения)

Объем: 71 стр

Год сдачи работы: 2010

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

1 РОЗДІЛ: Особливості  розвитку міжособистісних відносин дитини молодшого шкільного віку

1.1 Вивчення особливостей розвитку дитини молодшого шкільного віку в працях вітчизняних та закордонних психологів

1.2 Поняття міжособистісних відносин в групах і колективах

1.3 Дослідження міжособових відносин в сучасній вітчизняній психології

1.4 Розвиток міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку

Висновки до першого розділу

2 РОЗДІЛ: Аналіз проблеми міжособистісних конфликтів у групі молодших школярів та засоби їх розв’язання

2.1. Характеристика конфлікта та міжособистісних відносин в психології

2.2. Психологічні особливості міжособистісних конфликтів у групі молодших школярів

2.3. Особливості вирішення міжособистісних конфликтів у початкової школі

Висновки до другого розділу

3 РОЗДІЛ: Емпіричне дослідження міжособистісних конфликтів у групі молодших школярів та засоби їх розв’язання

3.1. Теоретичне обгрунтування і організація емпіричного дослідження

3.2. Проведення дослідження та первинна обробка результатів

3.3. Інтерпритація даних емпіричного дослідження

Висновки до третього  розділу

Загальні висновки

Список викорастаних джерел

Додатки

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Авксентьев В.А. Конфликтология. - М.: Инфра-М, 1996;
  2. Анцупов А.Я. Профилактика конфликтов в школьном коллективе. - М.: Гуман. изд. центр ВЛАДОС, 2003. - 208 с.;
  3. Бовть О.Б. Організація корекційної роботи з агресивними дітьми Початкова школа. - 1997. - № 7. - С.25-32;
  4. Бовть О.Б. Проблема корекції агресивної поведінки дітей Рідна школа. - 1997. - № 5. - С.40-43;
  5. Бовть О.Б. Причини агресивної поведінки дітей молодшого шкільного віку Педагогіка і психологія. - 1997. - № 1. - С.94-100;
  6. Бовть О.Б. Психокорекційна робота з попередження агресивності дітей молодшого шкільного віку Практична психологія та соціальна робота. - 1998. - № 1. - С.18-20;
  7. Бовть О.Б. Як запобігти закріпленню агресивних форм поведінки школярів Рідна школа. - 1997. - № 11. - С.61-62;
  8. Бовть О.Б. Як стиль спілкування педагога впливає на рівень агресивності його учнів Початкова школа. - 1997. - № 12. - С.53-55;
  9. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. - М., 1968;
  10. 10. Бородкин Ф.М. Коряк Н.М. Внимание: конфликт. - М., 1989;
  11. 11. Валкер Д. Тренинг разрешения конфликтов. - Спб.: Речь, 2001;
  12. 12. Вікова психологія /за ред.Г.С. Костюка. - К., 1976;
  13. 13. Вишнякова Н.Ф. Конфликтология. - Мн.: Университетское, 2002. - 318с.;
  14. 14. Вольфсон Э.Н. Конфликтология. - Кемерово: Кузбас. гос. техн. ун-т, 1997;
  15. 15. Выготский Л. C. Собрание сочинений: В 6 т. - М.: Педагогика, 1981-1985. - Т.2:
  16. 16. Гришина Н.В. Психология конфликта. - СПб.: Питер, 2003. - 464 с.;
  17. 17. Давыдов В.В., Кудрявцев В.Т. Развивающее образование: теоретические основания преемственности дошкольной и начальной школьной ступеней // Вопросы психологии. - 1997. - № 1.
  18. 18.Дусавицкий А.К. Межличностные отношения в младшем школьном возрасте и их зависимость от способа обучения // Вопросы психологии. - 1983. - № 1.
  19. 18. Захаров А.И. Неврози у детей. - Спб.: Дельта, 1996;
  20. 19. Захаров А.И. Предупреждение отклонений в поведении ребенка. - Спб.: Союз, Лениздат, 2000;
  21. 20. Зедгенидзе В.Я. Предупреждение и разрешение конфликтов. - М.: Айрис пресс, 2006;
  22. 21. Ішмуратов А.Т. Конфлікт і згода. - К.: Наукова думка, 1996;
  23. 22. Кармин А.С. Конфликтология. Учебник. - Спб., 1999;
  24. 23. Козырев Г.И. Введение в конфликтологию: Учебное пособие для студентов вузов. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. - 176 с.;
  25. 24. Кон И.С. Открытие "Я". - М., 1989;
  26. 25. Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый. - М., 1992. - 498с.;
  27. 26. Костюк Г.С. Психологія. - К., 1968;
  28. 27. Крысько В.Г. Психология и педагогика. - М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2001. - 368с.;
  29. 28. Майерс Д. Социальная психология. - СПб.: Питер, 2000. - 688с.;
  30. 29. Монина Г.Б., Лютова-Робертс Е.К. Коммуникационный тренинг (педагоги, психологи, родители). - СПб.: Речь, 2005. - 224с.;
  31. 30. Немов Р.С. Общие основы психологии. Кн.1 - М.: ВЛАДОС, 1994. - 576с.;
  32. 31. Немов Р.С. Психология образования. Кн.2 - М.: ВЛАДОС, 1994. - 496с.;
  33. 32. Петровська Л.А. О понятийной схеме социально-психологического анализа конфликта. - М.; Изд-во Моск. ун-та, 1977;
  34. 33. Петрушин С.В. Психологический тренинг в многочисленной группе. - М.: Академический Проект, 2002. - 256с.;
  35. 34. Психологічні закономірності розвитку громадянської свідомості та самосвідомості особистості: у 2-х т. / М.Й. Боришевський, М.І. Алексеєва, В.В. Антоненко та ін. За заг. ред. М.Й. Боришевського. - К., 2001. - т.2. - с.120-139;
  36. 35. Психология. Словарь. / А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. - М.: Политиздат, 1990. - 494с.;
  37. 36. Самооценка форм агрессивного поведения (модифицированный вариант Басса - Дарки) / Фетискин Н.П., Козлов В.В., Мануйлов Г.М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. - М., Изд-во Института Психотерапии, 2002. - C.387-388;
  38. 37. Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника. - М., 1974.
  39. 38. Эльконин Д.Б. Психология обучения младших школьников // Педагогика и психология. - 1974. - № 10.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Курсовая — «Творчі здібності та їх розвиток у підлітковому віці»
Реферат — «Характеристика стресостійкості у складних ситуаціях»
Курсовая — «Формування в учнів молодших класів ключових знань за програмою «Музика»»

Заказать дипломную работу