Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Международная экономика->Курсовая работа — «Підвищення конкурентоспроможності підприємства ЗАТ "Оболонь" на ринку Польщі»

Курсовая работа — «Підвищення конкурентоспроможності підприємства ЗАТ "Оболонь" на ринку Польщі»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: Міжнародна економічна діяльність України

Тема: Підвищення конкурентоспроможності підприємства ЗАТ "Оболонь" на ринку Польщі

Объем: 60 стр + додатки

Год сдачи работы: 2013

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ              ЗАСАДИ               ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ

1.1.             Поняття міжнародної конкурентоспроможності підприємства

1.2.             Основні        напрями         підвищення         міжнародної конкурентоспроможності підприємства

1.3.             Підходи                до               оцінки              міжнародної конкурентоспроможності підприємства 

РОЗДІЛ 2.  ДОСЛІДЖЕННЯ                                     МІЖНАРОДНОІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ     ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ОБОЛОНЬ»

2.1.    Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції  підприємства

2.2.    Характеристика конкурентного середовища підприємства 

2.3.    Аналіз конкурентних переваг підприємства

РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ     НАПРЯМКІВ      ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ     ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ОБОЛОНЬ» НА РИНКУ ПОЛЬЩІ

3.1.   Характеристика конкурентної стратегії підприємства на  ринку Польщі

3.2.  Оцінка економічної ефективності конкурентної стратегії  підприємства на ринку Польщі

3.3. Розробка рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку Польщі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

 

Список литературы

  1. Азарян Е.М. Международный маркетинг. Киев: ИСМО МО Украины, НВФ "Студцентр",  1998, 200 с.
  2. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы / Г.Л. Азоев, А.П. Челенков. – М. : Новости, 2006. – 267 с.
  3. Андрианов В. Конкурентоспособность России в мировой экономике / В. Андрианов // Экономист. – 1997. – № 10. – С. 37-47. 
  4. Балабанова, Л.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу: монографія [Текст] / Л.В. Балабанова, А.В. Кривенко. - Донецьк: Дон ГУЕТ ім. Туган-Барановського, 2004. - 147 с.
  5. Бєлєнький П.Ю. Дослідження проблем конкурентоспроможності / П.Ю. Бєлєнький // Вісник НАН України. – 2007. – № 5. – С. 9-18.
  6. Васильева З.А. Иерархия понятий конкурентоспособности субъектов рынка / З.А. Васильева // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – № 2. – С. 83-90.
  7. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2002.- 712 c.
  8. Довбенко В.І. Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації [Текст] // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2007. - № 6 (35). - С. 29-35.
  9. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посібник [Текст]. – Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
  10. Ермолов М.О. Чем отличается конкурентоспособность фирмы от конкурентоспособности товара / М.О. Ермолов. – М. : Мысль, 1990. – 229 с.
  11. Завьялов П.С. Маркетинг у схемах, рисунках, таблицах / П.С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 496 с.
    • Калашникова Л.М. Конкурентоспособность предприятия и их продукции / Л.М. Калашникова // Машиностроитель. – 2003. – № 11. – С. 15-18.
    • Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства / С.М. Клименко, Т.В. Омельяненко, Д.О. Барабась та ін. – К. : КНЕУ, 2008. – 520 с.
    • Корецький, М.Х. Стратегічне управління: навч. посібник [Текст] / М.Х. Корецький, А.О. Дєгтяр, О.І. Дацій. - К.: Центр навчальної літератури, 2007. - 240 с.
    • Котлер Ф . Основы маркетинга. -М: Прогресс, 1990. -736 с.
    • Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия / А. Маренич, И. Астахова // Бизнес-Информ. – 1996. – № 5 – С. 23-27.
    • Мочерний С. В., Ларіна Я. С., Фомішин С. В. Світове господарство в умовах глобалізації [Текст]. - К.: Нікацентр, 2006. 200 с.
    • Основи аграрного підприємництва; за ред. М.Й. Маліка. – К. : Інститут аграрної економіки, 2000. – 582 с.
    • Перцовский Н.И. Международный маркетинг: учеб. пособие / И.А. Спиридонов, С.В. Барсукова;  род ред. Н.И. Перцовского. – М. : Высшая школа, 2001. – 239 с.
    • Портер, М. Международная конкуренция; пер. с англ. [Текст]; под ред. В.Д. Щетинина. - М.: Международные отношения, 1993. - 896 с.
    • Сергієнко О. А., Татар М. С., "Економіка розвитку" (Economics of Development), № 4 (68), 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доспуту: http://www.zn.kiev.ua.
    • Скударь Г.М. Управление конкурентоспособностью крупного АО: проблемы и решения / Г.М. Скударь. – К. : Наук. думка, 1999. – 496 с.
    • Стратегічний маркетинг як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. [Електронний ресурс]. – Режим доспуту: http://www.zn.kiev.ua.
    • Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление [Текст]. - М., 2000
    • 25. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. Москва: Издательско-книготорговый центр "Маркетинг",  2002, 892 с.

      26.  Харченко Т.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки [Текст] // АПЕ. - 2003. - № 2. - С. 70-73.

      27.  Шевченко Л.С. Введение в маркетинг : Учеб-практ. пособие. –Х.: Консум, 2000. -672с.

      28.  Шинкаренко В.Г. Управление конкурентоспособностью предприятия / В.Г. Шинкаренко, А.С. Бондаренко. – Харьков : Изд-во ХНАДУ, 2003. – 186 с.

      29.  Экономическая стратегия фирмы // под. ред. А.П. Градова. – СПб. : Специальная литература, 2000. – 589 с.

      30.  Яновский А. Конкурентоспособность товара и товаропроизводителя / А. Яновский // Бизнес-Информ. – 1996. – № 5. – С. 21-23.

      31.  Ярошенко С.П. Принципи конкурентноздатності сфери матеріального виробництва / С.П. Ярошенко // Регіональні перспективи. – 1998. – № 1(2). – С. 37-39. 

      32.  Porter M.E. Competitive Advantage of Nations / M.E. Porter. – New York : Free Press, 1990. – 426 p.

      33.  Storper M. The Regional World: Territorial Development in Global Economy / M. Storper . N.Y.; Guilford Press, 1997. – 338 p.

      34.  Інтернет ресурси

    Также советуем посмотреть другие готовые работы:
    Доклад — «Теоретико-методологічні засади аналізу інтеграційних процесів в програмі «Східне партнерство»»
    Статья — «Інвестиційна активність транснаціональних корпорацій (ТНК)»
    Реферат — «Співробітництво «Україна - СОТ» і проблема глобальної лібералізації»

    Заказать дипломную работу