Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Дипломная работа->Маркетинг и реклама->Дипломная работа — «Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві "Big Dutchman"»

Дипломная работа — «Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві "Big Dutchman"»

Вид работы: дипломная работа

Дисциплина: маркетинг

Тема: Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві "Big Dutchman"

Объем: 120 стр + додатки

Год сдачи работы: 2013

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1  ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА

1.1 Роль ї місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингу підприємства

1.2 Характеристика складових маркетингових комунікацій

1.3 Особливості управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ КОМПАНІЇ  «BIGDUTCMAN» УКРАЇНА

2.1.   Маркетингова характеристика діяльності підприємства

2.2.   Аналіз планування маркетингової комунікаційної діяльності Компанії "BigDutchman"

2.3. Аналіз  ефективності управління маркетинговими    комунікаціями на підприємстві  "BigDutchman"

РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПОКРАЩЕННЯ  УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ

3.1. Напрямки подальшого  розвитку внутрішніх комунікацій підприємства

3.2.  Пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової політики комунікацій підприємства

3.3    Прогнозна оцінка ефективності запропонованих заходів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТОК 1

ДОДАТОК 2

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров.  -  М.: Гном Пресе, 1997.  – 600с.
  2. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 864 с.
  3. Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации: принципы и практика в эпоху информации. - СПб.: Питер, 2000.  - 644с.
  4. Бурлаков О.М., Скибінський СВ. Основи маркетингу: Навч. посібник для студентів економічних спеціальностей.- К.: ІСДО, 1995,- 240 с.
  5. Васильев Г.А., Эриашвили Н.Д., Нагапетьянц Н.А. и др. Основы маркетинга: учеб. пособие для вузов / под. Ред. Проф. Васильева Г.А.. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. -582с.
  6. Вачевський М.В., Долішній М.І., Скотний В.Г. Маркетинг для менеджера. -Стрий: Просвіта, 1993.- 139 с.
  7. Влайт Дж. Основы маркетинга: Пер. со 2-го англ. изд. — К.: Знання-Прес, 2003. — 424 с.
  1. Вовчак A.B. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ, 1998. — 268 с.
  2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. — К.: Ліб-ра, 2002. — 712 с.
  3. Гвозденко Н.А. Особенности процесса работы с потенциальными заказчиками маркетинговых исследований //Практический маркетинг. -2006. - № 12. - С. 45-54.
  4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика.- К.: Вища школа, 2004.- 327 с.
  5. Голубков Є.П. Основи маркетингу [текст] : ПідручникМУВидавництво «Фінпрес», 1999. - 656 с.
  6. Девід Джоббер Принципи і практика маркетингу   [текст] 2-ге видання. Пер. з англ. - Вильяме: 2000 - 688 стр.
  7. Дейян А. Реклама. – М.: Прогресс, 1993. – 176 с.
  8. Голубкова Е Н. Маркетинговые коммуникации. – М.: Финпресс, 2000.
  9. Гольдштейн Г.Я. Инновационный менеджмент: Учебное пособие. Изд-во Таганрог: ТРТУ, 1998. - 132с.
  10. Каменева Н.Г., Черкасова И.И. Маркетинговые исследования. Практикум. - М.: ВЗФЭИ, 2006.
  11. Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика [Текст]: Підручник / В.Я. Кардаш, І.А. Павленко, O.K. Шафалюк. - К.: КНЕУ, 2002.-266с.
  12. Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для мелких предприятий. - М.: Прогресс, 1991.-280 с.
  13. Королько В.Г. Основи паблік рілейшнз. – М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000. – 526 с.
  14. Королько В.Г. Паблік рілейшнз: наукові основи, методика, практика. – К.: Скарби, 2001. – 399 с.
  15. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб.: Питер, 1999. – 896 с.
  16. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. С англ. – 2-е европ. Узд. – М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2006. – 944 с.
  17. Лук'янець T.I. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ, 2012. – 486с.
  18. Маркетинг: основи теорії і практики / Вачевський М.В., Вачевський О.М., Стасишин Б.О. та ін. – Львів: Каменяр, 1999. – 223 с.
  19. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов [та ін.] ; ред.-упор. О. I. Сидоренко, П. С. Редько. - К. :
  20. Маркетинг: Учебник для вузов / Под ред. Проф. Г.А. Васильева. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. -814с.
  21. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры: Пер. с англ.- М. – 2004. -206 с.
  22. Международный маркетинг. Учебник для вузов /под ред. Г.Багиева, Н.Моисеева, В.Черенкова/. – Изд.: Питер. – 2008. – 688с.
  23. Маркетинг. Підручник /за заг. ред. С.С.Гаркавенко/ — Київ: Лібра, 2002. — 712 с.
  24. Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. - 422 с .
  25. Маркетинг Навчальний посібник / за ред С.І.Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр, А. В. Рябчик, О. М. Прус, В. А. Рафальська/ . - Київ «Наш час» , 2007.- 504 c.
  26. Ноздрева Р.Б., Цигичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке.- М - Финансы и статистика, 2001.- 304 с.
  27. Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2003. – 120 с.
  28. Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с.
  29. Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. – К.: Експерт, 2001. – 387 с.
  30. Примак Т.О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 2003. – 200 с.
  31. Примак Т.О. Маркетингові комунікації. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 300 с.
  32. Смит П. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. — К.: Знання-Прес, 2011. — 796 с.
  33. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посіб. — 3-тє вид., перероб. — К.: Знання, 2006. — 327 с.
  34. Ульяновский А.А. Маркетинговые коммуникации: 28 инструментов миллениума– Д.: ДНУ, 2009. - 408с.
  35. Хейман С., Санчес Д. Новые стратегии продаж. – М.: Лори, 2001. – 290с.
  36. Хулей Г., Сондерс Дж., Пирси Н. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование. – Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005. – 778с.
  37. Павленко А.Ф., Войчак А.В., Примак Т.О. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика. Монографія. – К.: КНЕУ, 2005. -408с.
  38. Бычкова А.Н. Метод классификаций в ассортиментной политике //Маркетинг в России и за рубежом. - 2006. - № 1. - С. 38-41.
  39. Власенко О.О. Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок//Проблеми науки.-2007.-№2.-с.39-42;
  40. Груздева Е. Почти Бондиана. Таинственный покупатель идёт к вам //Человек и труд. - 2006. -№ 8. -С. 25-27.
  41. Длігач А. Тенденції розвитку маркетингу в Україні// Маркетинг в Україні.- 2005.- №2.- с.46.
  42. Егорова С. Оценка методик маркетингового анализа //Проблемы теории и практики управления. - 2006. - № 1. - С. 106-116.
  43. Ілляшенко С.М., Басканова М.Ю. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. За ред. д-ра екон. наук, проф. С.М. Ілляшенка. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.- 192с.
  44. Каменева Н.Г., Поляков В.А. Маркетинговые исследования. - М.: Вузовский учебник, 2005. – 385с.
  45. Кромская Э. Модные бренды: накопление опыта // Оборудование. Технологии для магазинов.-2007.-№9.-с.8-11;
  46. Купчинська М. Що бренд прийдешній нам готує? // Маркетинг в Україні.-2004.-№5.-с.41-43;
  47. Лилик І. В. Маркетингові дослідження в Україні: ринок зростає!// Маркетинг в Україні. – 2004. – №2. – с.4 – 5.
  48. Матвиенко Ж. Бренд: за что мы платим? // Отдел маркетинга.-2007.-№3.-с.11-13;
  49. Межевов А. Исследование потребителей и стабильность рынка //Маркетинг. - 2006. - № 5. - С. 41-45.
  50. Пустотін В. 10 років брендобудівництва в Україні: тенденції, основні уроки, перспективи // Маркетинг в Україні.-2006.-№6.-с.40-44.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать дипломная работу магистра