Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Логопедия->Курсовая работа — «Подолання стертої форми дизартрії у дітей молодшого шкільного віку на підготовчому етапі корекції»

Курсовая работа — «Подолання стертої форми дизартрії у дітей молодшого шкільного віку на підготовчому етапі корекції»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: логопедия

Тема: Подолання стертої форми дизартрії у дітей молодшого шкільного віку на підготовчому етапі корекції

(Преодоление стертой формы дизартрии у детей младшего школьного возраста на подготовительном этапе коррекции)

Объем: 34 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ВИЯВЛЕННЯ ТА КОРЕКЦІЇ СТЕРТОЇ ФОРМИ ДИЗАРТРІЇ

1.1. Клінічні основи дизартрії

1.2. Диференціальна діагностика стертої форми дизартрії та функціональної дислалії

1.3 Характеристика мовлення молодших школярів зі стертою формою дизартрії

1.4 Педагогічні основи методики логопедичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку зі стертою формою дизартрії

РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ВИЯВЛЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ ДЕФЕКТІВ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ

2.1. Особливості проявів стертої дизартрії в структурі мовленнєвого дефекту у дітей

2.2. Особливості корекційно-логопедичної роботи з дітьми із стертою формою дизартрії. Масаж. Дихання. Артикуляційна гімнастика

2.3. Динаміка розвитку мовлення у дітей молодшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Боряк О.В. Основні принципи та методи корекції просодичної сторони мовлення старших дошкільників із дизартрією засобами логопедичної ритміки / О.В. Боряк - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://fkspp.at.ua/konf/Uch/204.pdf
  2. Боряк О. Характеристика просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією / О. Боряк – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vird/2011_13/PDF/9.pdf
  3. Винарская Е.Н. Дизартрия / Е.Н. Винарская. – М.: АСТ: Астрель, 2009. – 141 с.
  4. Волкова Г.А. Логопедическая ритмика: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. № 2111 «Дефектология» / Г.А. Волкова. – М.: Просвещение, 1985. – 191 с.
  5. Галущенко В.І. Особливості сприйняття мелодичних малюнків інтонації дітьми зі стертою формою дизартрії / В.І. Галущенко – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpkp_sp/2009_12/82.pdf
  6. Гуровец Г.А. К вопросу диагностики стертых форм псевдобульбарной дизартрии / Г.А. Гуровец, С.И. Маевская // Вопросы логопедии. – М., 1978. – С. 27-37.
  7. Жинкин М.И. Механизмы речи / М.И. Жинкин. – М.: Издательство Академии педагогических наук, 1958 г. – 378 с.
  8. Жолудева Н.В. Дошкольная логопедическая служба / Н.В. Жолудева, Н.Б. Цепина. – М.: ТЦ Сфера, 2006. – 180 с.
  9. Карелина И.Б. Дифференциальная диагностика стертых форм дизартрии и сложной дислалии / И.Б. Карелина // Хрестоматія з логопедії: Навчальний посібник. – К.: КНТ, 2006. - С. 304-313.

10. Карелина И.Б. Новые направления в коррекции минимальных дизартрических расстройств / И.Б. Карелина // Дефектология. – 2000. – №1. – С. 24-26.

11. Куссмауль, А. О дизартрии / А. Куссмауль // Хрестоматія з логопедії: Навчальний посібник. – К.: КНТ, 2006. - С. 314-318.

12. Лалаева Р.И. Логопедическая работа в коррекционных классах: Книга для логопеда / Р.И.Лалаева. – М: ВЛАДОС, 1998. – 224 с.

13. Левина Р.Е. Разграничение аномалий речевого развития у детей / Р.Е. Левина // Дефектология. – 1995. – № 2. – С. 12-15.

14. Левицький В.Е. Особливості кореляції розвитку особистості підлітка від наявності дизартрії / В.Е. Левицький // Проблеми сучасної психології. 2011. - Випуск 11. – С. 411-418.

15. Левченко И.Ю. Патопсихология: Теория и практика: Учебное пособие для студентов высших педагогичных учебных заведений / И.Ю.Левченко. – М.: Академия, 2000. – 232 с.

16. Логопедия: методическое наследие: Пособие для логопедов и студ. дефектол. фак-тов пед. вузов: В 5 кн. Кн. 1. Нарушения голоса и звукопроизносительной стороны речи: В 2 ч. Ч. 2. Ринолалия. Дизартрия / ред. Л.С. Волкова. - М.: Владос, 2006. - 303 с.: ил.

17. Логопедия: учебник для студентов дефектологических факультетов педагогических вузов / Под. ред. Л.С.Волковой, С.Н. Шахновской. – М.: ВЛАДОС, 1998. – 680 с.

18. Лопатина Л. В. К вопросу о структуре фонетико-фонематического дефекта у дошкольников со стертой дизартрией / Л. В. Лопатина // Логопед в детском саду: науч.-метод. журн. - 2007. – N 5(20). - C. 17-19.

19. Лопатина Л.В. Логопедическая работа в группах дошкольников со стертой формой дизартрии / Л.В. Лопатина, Н.В. Серебрякова. - СПб.: Образование, 1994. - 92 с.

20. Лопатина Л.В. Логопедическая работа по преодолению нарушений звукопроизношения у дошкольников со стертой формой дизартрии: Автореф.дис. канд.пед.наук / Л.В. Лопатина. - Л., 1989. - 16 с.

21. Лопатина Л.В. Методика исследования экспрессивной речи детей дошкольного возраста, страдающих стертой формой дизартрии / Изучение и коррекция речевых расстройств. – Л., 1986. – С. 82-88.

22. Мартынова Р.И. Сравнительная характеристика детей со стертой формой дизартрии / Р.И. Мартынова // Хрестоматия по логопедии: Учебное пособие для студентов высших и средних специальных педагогических учебных заведений: В 2 тт. Т1. / Под ред. Л.С. Волковой и В.И. Селиверстова. - М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 1997. - С. 214-218.

23. Методика выявления речевых нарушений у детей и диагностика их готовности к школьному обучению: монография / Е.Ф. Соботович [и др.]. – К.: Актуальна освита, 1998. - 127 с.

24. Нищева Н.В. Система коррекционной работы в логопедической группе для детей с общим недоразвитием речи / Н.В. Нищева. – СПб.: Детство-Пресс, 2001. – 350 с.

25. Поваляева М.А. Коррекционная педагогика. Взаимодействие специалистов / М.А. Поваляева. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2002.

26. Рібцун Ю.В. Вплив ендогенних та екзогенних факторів на становлення мовленнєвої діяльності молодших дошкільників із ЗНМ / Ю.В. Рібцун // Народна освіта. – 2010. – Вип. № 2 (11) – [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.kristti.com.ua.

27. Румянцева Е.Ю. Некоторые аспекты совершенствования коррекции дизартрии у детей с церебральными параличами в процессе логоритмического воспитания / Е.Ю. Румянцева // Актуальные проблемы логопатологии. – СПб.: Питер, 2001. – 278 с.

28. Семенова К.А. Клиника и реабилитационная терапия детских церебральных параличей / К.А. Семенова, Е.М. Мастюкова, М.Я. Смуглин. – М.: Медицина, 1972. – 328 с.

29. Соботович Е.Ф. Методика выявления речевых нарушений у детей и диагностика их готовности к школьному обучению / Е.Ф. Соботович. –К., 1998. – 127 с.

30. Соботович Є.Ф. Концепція стандарту спеціальної освіти дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку / Є.Ф. Соботович // Дефектологія. – 2002. – № 1. – С 2-7.

31. Тараненко Л.В. Різновиди здоров’язбережувальних технологій у корекційній роботі дошкільного закладу / Л.В. Тараненко – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://horodysche-dnz4.edukit.ck.ua/metodichnij_kabinet_dnz/materiali_internet-konferencii_formuvannya_zdorovyazberezhuvaljnoi_kompetentnosti_u_ditej_doshkiljnogo_viku/taranenko_l_v_logoped_dnz_riznovidi_zdorovyazberezh_tehnologij_u_korekcijnij_roboti/

32. Тарасун В.В. Логодидактика: навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.В. Тарасун. - 2-ге вид. - К.: Слово, 2011. - 392 с.

33. Тарасун В.В. Стерта форма дизартрії: діагностика та особливості логопедичної роботи / В. В. Тарасун // Хрестоматія з логопедії: Навчальний посібник. - К.: КНТ, 2006. - С. 296-303.

34. Ткаченко Т.А. Коррекция фонетических нарушений у детей. Подготовительный этап: пособие для логопеда / Т.А. Ткаченко. – М.: Владос, 2005. - 112 с.

35. Трофимова Н.М. Основы специальной педагогики и психологии / Н.М. Трофимова и др. – СПб.: Питер, 2006. − 304 с.

36. Усанова О.Н. К проблеме психолого-педагогического изучения детей / О.Н. Усанова, С.Н. Шаховская // Дефектология. – 1995. – № 3. – С. 76-81.

37. Шеремет М.К. Науково-теоретичні засади проблеми діагностики і корекції мовленнєвого розвитку в дітей раннього віку. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Зб. наукових праць / М.К. Шеремет, М.О. Манько. – К., 2007. − №8. – С. 88.

38. Шеремет М.К. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання в школі: Навчально-методичний посібник / М.К. Шеремет, Н.Г. Пахомова. – К.: Знання, 2009. – 137 с.

Якубович М.А. Коррекция двигательных и речевых нарушений методами физического воспитания: пособие для учителя / М.А. Якубович, О.В. Преснова. – М.: Владос, 2006. - 287 с.: ил.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Курсовая работа — «Система роботи вихователя у спеціальному дошкільному закладі для дітей з тяжкими вадами мовлення»
Курсовая работа — «Методики подолання заїкання у підлітків і юнаків»
Курсовая работа — «Логопедична робота з дітьми старшого дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем щодо подолання проявів дизартрії»

Заказать курсовую работу