Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Маркетинг и реклама->Курсовая — «Аналіз маркетингової діяльності торгового підприємства»

Курсовая — «Аналіз маркетингової діяльності торгового підприємства»

Вид работы: курсовая

Дисциплина: маркетинг

Тема: Аналіз маркетингової діяльності торгового підприємства

(Анализ маркетинговой деятельности торгового предприятия)

Объем: 40 стр

Год сдачи работы: 2010

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності торгового підприємства

1.1. Стан і тенденції розвитку торгівлі в умовах вітчизняного ринку

1.2. Зміст, мета і задачі маркетингу в роздрібній торгівлі

РОЗДІЛ 2. Характеристика елементів комплексу маркетингу

2.1. Товарна політика

2.2. Сутність маркетингової цінової політики, основні завдання та фактори, що її визначають

2.3. Комунікації в системі маркетингу

РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВИСНОВКИ

ЛІТЕРАТУРА

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать курсовую работу