Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Маркетинг и реклама->Курсовая — «Якість обслуговування покупців у мережевому магазині»

Курсовая — «Якість обслуговування покупців у мережевому магазині»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: Організація і технологія торгівлі

Тема: Якість обслуговування покупців у мережевому магазині

(Качество обслуживания покупателей в сетевом магазине)

Объем: 39 стр

Год сдачи работы: 2010

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

1. Організація процесу продажу товарів і обслуговування покупців у магазинах

2. Методологічні підходи до оцінки якості торговельного обслуговування покупців

3. Дослідження та аналіз організації продажу товарів та якості обслуговування покупців у мережевому магазині «СПАР-2» підприємства «СПАР»

4. Шляхи вдосконалення організації продажу товарів та якості обслуговування покупців у мережевому магазині «СПАР-2» підприємства «СПАР»

Висновки

Список використаних джерел

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать курсовую работу