Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Маркетинг и реклама->Курсовая — «Сегментація світових ринків чорних металів»

Курсовая — «Сегментація світових ринків чорних металів»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: міжнародний маркетинг

Тема: Сегментація світових ринків чорних металів

(Сегментация мировых рынков черных металлов)

Объем: 35 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

1. Значення сегментування ринку в міжнародному маркетингу
2. Визначення ринку чорних металів
3. Сегментація ринку торгівлі чорними металами на сучасному етапі розвитку
4. Сегментація сировинних ресурсів ринку чорних металів
5.Сегментация видів продукції на світовому ринку чорних металів
6.Сегментация виробників продукції чорної металургії
Висновки
Список використаної літератури

 

Фрагмент работы 

Класичний маркетинг передбачає традиційну схему обробки результатів маркетингового дослідження, що завершується відбором цільових ринків. Вона включає сегментування ринку після вимірів обсягів попиту, вибір цільових сегментів і позиціонування товару на ринку.
Сегментування, яке є обов'язковим вихідним пунктом у вивченні ринку, являє собою підрозділ ринку на чіткі групи покупців (країн), для яких можуть знадобитися окремі товари або специфічні комплекси маркетингу; а також виділення часток ринку, є сферою діяльності фірм-конкурентів.
Відповідно, сегмент ринку - це особливим чином виділена частина ринку, група споживачів, продуктів, підприємств, регіонів, країн, що володіють певними загальними ознаками.

Сегментація ринку може бути визначена як стратегія, за допомогою якої фірма розділяє ринок на окремі групи споживачів, які характеризуються однаковою реакцією на маркетингові дії. Мета сегментації зарубіжних ринків у міжнародному маркетингу полягає в максимальному проникнення на ринки тих країн, де вони отримають хоча б достатню прибутковість. Сегментація ринку може дати фірмі можливість уникнути гострої конкуренції, бути ефективним способом продовження фази росту або зрілості в ЖЦТ, допомогти утримувати малим і середнім підприємствам свої позиції в галузі або виробництві.

В різноманітті інформації, яка є об'єктом міжнародних маркетингових досліджень, найбільш важливими є конкретні дані, що характеризують цільовий ринок (ринковий сегмент), і в першу чергу місткість ринку. Для ефективної експортної роботи необхідно насамперед з'ясувати, на якому національному ринку і якому вузькому товарному ринку фірма бажає вести експортні комерційні операції. Тільки після цього слід приступати до визначення всіх інших умов конкуренції, вимог до споживчими властивостями товарів і т. д.

Місткість ринку - загальний обсяг фактичної або можливої реалізації на ньому товарів (послуг) протягом певного проміжку часу, наприклад одного року.

Велике значення в маркетинговій діяльності, і насамперед у розробці товарів і формування товарного асортименту і товарної пропозиції, має правильний облік особливостей купівельного попиту, купівельних намірів і переваг, своєрідних оцінок споживачами властивостей товарів у різних країнах.
Принципи сегментації, використовувані в міжнародному маркетингу різноманітні, вони доповнюють один одного і в основному зводяться до такими групами: географічні, соціально-економічні, психографические і поведінкові.

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

1. Ф. Котлер. Основы маркетинга. Международный маркетинг М.: Изд-во Вильямс, 2007. — 656 с. 

2. Міжнародний маркетинг http://cabmarket.kz/node/2805
3. Економіка і фінанси. Металургія http://money.rin.ru/content/?id=412
4. Інтернет - портал АС Маркетинг http://www.asmarketing.ru
5. Максаковский В.П. "Историческая география мира", Экопрос, Москва, 1999
6. Алісов Н.В., Хорев Б.С. Економічна та соціальна географія світу, Алгоритм, Москва, 2001.
7. Аналітичне видання Metal Bulletin's (Top Steelmakers of 2007).
8. Commodity Price Data /Pink Sheet/. The World Bank Group, 2010-2012.
9. Інтернет-портал РБК Украина. http://www.rbc.ua

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать курсовую работу