Курсовая — Сучасні технології американського PR

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: реклама и PR

Тема:  Сучасні технології американського PR

(Современные технологии американского PR)

Объем: 56 стр

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

Розділ 1.  Теоретичні засади PR

1.1. Зміст PR, задачі, функції та види

1.2. Еволюція PR у СШA

1.3. Особливості американського PR

Розділ 2. Технологія PR

2.1. Сутність технології PR та її види

2.2. Сучасні PR-технології

2.3. Використання деяких сучасних PR-технологій американськими компаніями

Розділ 3. Аналіз  PR-діяльності "The Coca-Cola Company"

3.1. Історія розвитку "The Coca-Cola Company"

3.2. Характеристика діяльності "The Coca-Cola Company"

3.3. Методи просування та сучасні PR-технології  у практиці "The Coca-Cola Company"

Висновки

Перелік використаної літератури

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Англорусский и руско-английский словарь /  [сост О. Ахматова, Е. Уилсон]. -3-е изд., испр. – М.: Рус. яз.., 1991. – 663 с.
  2. Балабанова                Л.B. Маркетинг: підруч. - 2-ге вид., перероб. і доп. / JI.B. Бала­банова. - К.: Знання-Прес, 2004. -645 с.
  3. Барлыбаева               С. Виды паблик рилейшнз [Электронный ресурс] / С. Барлыбаева. - Режим доступа: http:// www.unesco.kz/massmedia/pages/19_2.html.
  4. Бебик            В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспі­льстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В.М. Бебнк. - К .: МАУП, 2005. - 440 с.
  5. Беленкова  A.A. РЯостой пиар / A.A. Беленкова. -М.: НТ Пресс, 2006. -256с.
  6. Бикваева     С.А. Информационные интернет-технологии в системе «Паблик Рилейшнз»: дис. ... кавд. филол. наук: 10.01.10 / Светлана Амировна Биквас- ва. -М., 2004.-223 с.
  7. Блажнов Е.А., Паблик Рилейшнз. Учебное пособие, М., "ИМА-пресс", 2004г., 152 с.
  8. Блэк               С. Введение в Паблик рилейшнз / С. Блэк: пер. с англ. В.Г. Днепровс­кий, И.А. Чернпчкина. - Ростов н/Д.: Феникс, 1998. - 319 с.
  9. Бурлаков А.Н. и др. «Стратегический маркетинг». Винница – 2004,326с
  10. Гавра Д.П. Социально-коммуникативные технологии: сегодня и завтра // PR-диалог. 2003. № 2-3.

10. Горкина        М.Б. PR на 100 %: Как стать хорошим менеджером по PR. - 3-е изд. / М.Б. Горкина, A.A. Мамонтов, И.Б. Манн. -М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. - 240 с.

11. Гундарин     М.В. Книга руководителя отдела РЯ / М.В. Гундарин. - СПб.: Пи­тер, 2006. - 368 с.

12. Димитрова С.М. Сегментація та агрегація ринку в системі формування та ре­алізації маркетингової стратегії з позиції бренд-підходу // Матеріали VI Між­народної наукової конференції студентів і молодих вчених «Економіка і ма­ркетинг в XXI сторіччі», м. Донецьк, 13-15 травня 2005р. В 2-х частинах. Ч. 1. - Донецьк: РВА ДонНТУ, 2005. - С. 105 - 106.

13. Егорова Л.Г. К лексикографическому определению понятийного аппарата РЯ-дискурса / Л.Г. Егорова // Культура народов Причерноморья. - 2005. - №69.-С. 7-11.

14. Закотій В. Еволюція та сучасний стан бізнес-РІІ в українській економіці / В. Закотій // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 5. - С. 61-64.

15. Катлип          Скотт М. Паблик рилейшенз. Теория и практика / Скотт М. Катлин, Аллен X. Сентер, Глен М. Брум: пер. с англ. - 8-е изд. - М.: Вильяме, 2005. 624 с.

16. Кендюхов О.В. Паблік рилейшенз в корпоративному брендінгу: механізм управління та методологія оцінки: моногр. / О.В. Кендюхов. КЮ.Ягельська. – Донецьк. – 2010. – 225 с.

17. Кузьменкова             М.А. Интегрированные коммуникации в системе связей с об­щественностью («Паблик рилейшнз»): дис. ... канд. филол. наук: 10.01.10 / Мария Анатольевна Кузьменкова. - М., 2005. - 181 с.

18. Лысак Г.Н. Репутация, паблисити, имидж и корпоративная культура кик сім тавляющие стратегического PR-pecypca фармацевтического предпришии [Электронный ресурс] / Г.Н. Лысак, З.Н. Мнушко, В.В. Страшный.Режимдоступа: www.provisor.com.ua/archive/2003/N8/art_09 .htm.

19. Маркони     Д. PR: полное руководство / Джо Маркони: пер. с англ. Д.Р, І ері нав, Ю.П. Леонова. - М.: Вершина, 2006. - 256 с.

20. Матанцев    А.Н. Эффективность рекламы: учеб. пособ. - 2-е изд., дои А.Н. Матанцев. - М.: Финпресс, 2007. -416 с.

21. Орлова Т. «Паблик рилейшнз» и реклама в системе маркетинга / Т.М. Ор­лова // Маркетинг в России и за рубежом. - 1997. - № 3. - С. 20-28.

22. Річні звіти підприємств [Електронний ресурс].  – Режим доступу: www.smida.gov.ua.

23. Сосновский О. Нюх, как у собаки, а таз, как у орла. Точка зрения работо дателей / О. Сосновский // Бизнес. - 200.1. - № 9. - С.54.

24. Сучасний виробничий PR: навч. посіб. / В.В. Лісничий, В.О. Грищенко, В.М. Іванов та ін.. – 2-ге вид., перероб. та доп. – К.:Професіонал, 2004. – 384 с.

25. Сучасний тлумачний словник української мови: 65000 слів [ред.-упоряд. д-р філол. наук, проф. В. Дубічинський]. - X.: Школа, 2006. - 1008 с.

26. Харчилава X. Паблик рилейшнз в менеджменте социально-экономической системы: дис. ... канд. экон. наук: 08.00.05 / Хвича Патаевич Харчилава. М., 2000. - 140 с.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать курсовую работу