Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Маркетинг и реклама->Курсовая — Конкуренція іміджів на українському ринку аудіальних ЗМІ

Курсовая — Конкуренція іміджів на українському ринку аудіальних ЗМІ

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: теория и практика рекламы и PR

Тема:  Конкуренція іміджів на українському ринку аудіальних ЗМІ

(Конкуренция имиджей на украинском рынке аудиальных СМИ)

Объем: 39 стр

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

 

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи аналізу іміджів на українському ринку аудіальних ЗМІ

1.1. Звуковий образ комерційного радіомовлення

1.2. Поняття та сутність іміджу

1.3. Засоби та методи створення іміджів аудіальних ЗМІ

Розділ 2. Особливості діяльності аудіальних ЗМІ на українському ринку

2.1. Характеристика діяльності радіостанції «Європа Плюс»

2.2. Дослідження діяльності радіостанції «ХІТ FM»

2.3. Загальна характеристика радіо «Люкс ФМ»

2.4. Характеристика всеукраїнської радіомережі «Мелодія»

2.5. Загальна  характеристика функціонування радіостанції «Голос Києва»

Висновки

Список використаних джерел  

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Бодріяр Ж. Симуляція і симулякри / Ж. Бодріяр; пер. с фр. В. Ховхун. - К.: Вид-во Соломії Павличко «Основи», 2004. - 230 с.
  2. Брайант Д. Основы воздействия СМИ / Д. Брайант, С. Томсон; пер. с англ. - М.: Изд. дом «Вильямс», 2004. - 432 с.
  3. Rogers E. M. Communication Technology: The new media in society / E. M. Rogers. - New York: Free Press, 1986. - 289 p.
  4. Иванов В. Ф. Аспекты массовой коммуникации: в 5 ч. / В. Ф. Иванов. - К.: ЦВП, 2009. - Ч. 2. Массовая коммуникация. - 109 с.
  5. Бубукин А.  Если говорить на радио языком Чехова или, не дай бог, Пушкина, тебя будут воспринимать как больного человека» / А. Бубукин // Lenizdat.ru [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.lenizdat.ru/a0/ru/pm1/c-1038630-0.html
  6. Петровский А. В., Ярошевский М. Г. Основы теоретической психологии / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. - М.: ИНФРА-М, 1998. - 528 с.
  7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс курс. 2-е узд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
  8. Моль А. Социодинамика культуры / А. Моль; пер. с фр. - М.: КомКнига, 2005. - 416 с.
  9. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент/ О. С. Виханский, А. И. Наумов. - М.: Экономистъ, 2006. – 670 с.

10. Зверинцев А. Б. Коммуникационный менеджмент: Рабочая книга менеджера PR / А. Б. Зверинцев. - М.: Глоссарий, 1998. – 380 с.

11. Феофанов О. А. Реклама. Новые технологии в России: Учебное пособие для подготовки профессионалов в сфере рекламы / О. А. Феофанов. - Санкт-Петербург: Питер, 2000. – 419 с.

12. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз / Д. Доти. - М.: Информационно-издательский дом «Филинъ», 1996. – 237 с.

13. Robinson E. J. Communication and Public Relations / E. J. Robinson. - Columbus, Ohio, Merril, 1966. – 615 с.

14. Липпман У. Общественное мнение /пер. с англ. Т. В. Барчунова, под ред. К. А. Левинсон, К. В. Петренко. - М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2004. - 384 с.

15. Беляев С. В. Радиостанции России: государственное и независимое вещание / С. В. Беляев, В. И. Коробицин. – М.: Пласт-1500 и др.,1995. – 179 с.

16. Гоян О. Комерційне радіомовлення : журналістика і підприємництво в радіоефірі : монографія / О. Гоян. – К.: Інститут журналістики, 2005. – 319 с.

17. Гоян О. Звуковий образ комерційного радіомовлення: особливості формування / О. Гоян // Наукові записки Інституту журналістики. – К., 2004. – Т. 18. – С. 52-58.

18. Гоян О. Управління радіостанцією: сучасні стандарти комерційного мовлення / О. Гоян // Наукові записки Інституту журналістики. – К., 2005. – Т. 22. – С. 27-34.

19. Радиожурналистика: Учебник / Под. ред. А. А. Шереля. - 2-е изд. - М.: Изд-во МГУ, Изд-во «Высшая школа», 2002. - С. 324.

20. Лизанчук В. В. Радіожурналістика: засади функціонування: Підручник / В. В. Лизанчук. - Л.: ПАЮ, 2000. - С. 211-222.

21. Багиров Э. Г., Ружников В. Н. Основы радиожурналистики / Э. Г. Багиров, В. Н. Ружников. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. - С. 234.

22. Музыкант В. Л. Теория и практика современной рекламы: Монография / В. Л. Музыкант. - Ч. 1. - М.: Евразийский регион, 1998. - С. 189.

23. Різун В. В. Маси: Тексти лекцій / В. В. Різун. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2003. - С. 57.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Особистий продаж в системі маркетингових комунікацій на підприємстві ВАТ «Броварський завод будівельних конструкцій»»
Диплом — «Рекламна діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення ТОВ ПП «ЗІП»»
Диплом — Шляхи вдосконалення маркетингової та рекламної діяльності РА «ЕВРО ВІНД»

Заказать курсовую работу