Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Психология и педагогика->Курсовая — «Особливості психокорекційної програми у роботі з підлітками з високим рівнем імпульсивної поведінки»

Курсовая — «Особливості психокорекційної програми у роботі з підлітками з високим рівнем імпульсивної поведінки»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: психология

Тема: Особливості психокорекційної програми у роботі з підлітками з високим рівнем імпульсивної поведінки

(Особенности психокоррекционной программы в работе с подростками с высоким уровнем импульсивного поведения)

Объем: 41 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

1. Теоретичні засади дослідження

1.1 Емоційні порушення в дитячому віці та їх корекція

1.2 Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка

1.3 Соціальна ситуація розвитку підлітка

2 Діагностика та корекція імпульсивної поведінки

2.1 Саморегуляція в підлітковому віці

2.2 Діагностика вольового контролю

2.3 Корекція імпульсивної поведінки

Висновок

Список використаної літератури

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Аддиктивное состояние человека: Учеб. пособие / С.В. Дремов, А.М. Уразаев, Н.Л. Мамышева. - Томск: Изд-во Томск. пед. ун-та, 2000. - 90 с.;
  2. Андреев Н.А. Асоциальное поведение несовершеннолетних. - Самара: Изд-во Самар. юрид. ин-та Минюста России, 2001. - 153 с.;
  3. Антонова-Турченко А.Г. и др. Психологическая диагностика и коррекция трудновоспитуемых детей и подростков: Учеб. пособие. - К., 1997. - 312 с.;
  4. Апетик Н.М. та ін. Психокорекційні техніки як засіб формування адекватного образу Я і саморегуляції неповнолітніх з поведінковими девіаціями. - Чернівці: Рута, 2000. - 41 с.;
  5. Бурлачук Л.Ф. Словарь-справочник по психодиагностике. - СПб.: Питер, 2000. - 538 с.;
  6. Бэрон Р., Ричардсон Д. Агрессия. - СПб.: Питер, 1999. - 352 с.;
  7. Выготский Л.С. Собрание сочинений: в 6 т. Т. 3. Проблемы развития психики. -М., 1983. - 368 с.
  8. Грановская Р.М. Конфликт и творчество в зеркале психологии. - М.: Генезис, 2002. - 573 с.;
  9. Дроздов О.Ю., Скок М.А. Проблеми агресивної поведінки особистості: Навч. посіб. - Чернігів: ЧДПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2000. - 156 с.;

10. Змановская Е.В. Девиантология: (Психология отклоняющегося поведения): Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. - 3-е изд., испр. и доп. - М.: Академия, 2006. - 288 с.;

11. Калитиевская Е.Р. Психическое здоровье как способ бытия в мире: от пояснения до переживания // Психология с человеческим лицом: гуманистическая перспектива в постсоветской психологии. - М., 1997. - С. 231-238.

12. Клейберг Ю.А. Социальные нормы и отклонения. 2-е изд., доп. - М.: Вита-Пресс, 1997;

13. Клейберг Ю.А. Психология девиантного поведения. - М.: ТЦ Сфера, 2003. - 160 с.;

14. Леонтьев Д.А. Личностный смысл и трансформации психического образа // Вестник МГУ, 1988. -N2. -С. 3-14.

15. Максимова Н.Ю. Психологія адиктивної поведінки: Навч. посіб. - К.: ВПУ Київ. у-нт, 2002. - 308 с.;

16. Немченко С.Г. Асертивні права особистості. Психологічна корекція поведінки старшокласників загальноосвітньої школи: Методичні рекомендації для вчителів, психологів загальноосвітніх шкіл. - Запоріжжя: ”Прем’єр", 2004. - 86 с.;

17. Немченко С.Г. Індивідуально-орієнтований напрямок психологічної корекції поведінки акцентуйованих підлітків // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Збірник наукових праць - Київ-Запоріжжя. - 2003. - Вип.29. - С.216-220;

18. Немченко С.Г. Особистісно-орієнтований підхід до педагогічної корекції поведінки акцентуйованих-підлітків // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції ”Теорія і практика особистісно орієнтованої освіти”, Запоріжжя, 2003. - С.153-157;

19. Немченко С.Г. Підготовка майбутнього вчителя до роботи з девіантними підлітками // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - № 2. - Бердянськ: БДПУ, 2002. - С. 192-198;

20. Немченко С.Г. Портрети девіантних підлітків. Психологічна корекція девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи: методичні рекомендації для вчителів, психологів загальноосвітніх шкіл. - Запоріжжя: ”Прем’єр", 2005. - 84 с.;

21. Немченко С.Г. Порушення комунікативної складової життєвої компетенції як один з чинників становлення девіантної поведінки // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - № 3. - Бердянськ: БДПУ, 2004. - С.150-154;

22. Протасова Н.И. Психологическая диагностика поведения несовершеннолетних: Метод. рекомендации. - Астрахань: Изд-во АГПУ, 2000. - 26 с.;

23. Рубинштейн СЛ. Проблемы общей психологии. -М: Педагогика, 1973. -424 с.

24. Хасан Б.І, Тюменева Ю.А. Особенности присвоения социальных норм детьми разного возраста // Вопросы психологии. - 1997. - № 3. - С. 32- 39

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Курсовая — «Творчі здібності та їх розвиток у підлітковому віці»
Реферат — «Характеристика стресостійкості у складних ситуаціях»
Курсовая — «Формування в учнів молодших класів ключових знань за програмою «Музика»»

Заказать курсовую работу