Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Психология и педагогика->Курсовая — «Соціально-педагогічна робота у загальноосвітніх навчальних закладах»

Курсовая — «Соціально-педагогічна робота у загальноосвітніх навчальних закладах»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: социальная педагогика

Тема: Соціально-педагогічна робота у загальноосвітніх навчальних закладах

(Социально-педагогическая работа в общеобразовательных учебных заведениях)

Объем: 36 стр

Год сдачи работы: 2012

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

ВСТУП

1. Поняття про соціально-педагогічну роботу

2. Напрями соціально-педагогічної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

3. Модель соціально-педагогічної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі

4. Застосування інформаційних технологій у соціально-педагогічній роботі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

  1. Безпалько О.В. Напрями та функції професійної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / О.В. Безпалько // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. / КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, Ін-т проблем виховання АПН України. – К., 2009. – № 11, ч.1: Спецвип. – С. 7–11.
  2. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка: схеми, таблиці, коментарі: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О.В. Безпально. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 208 с.
  3. Битинас Б. Процесс воспитания. Приобщение к ценностям / Б. Битинас. - М., 1995. - 72 с.
  4. Бім-Бад Б.М. Воспитание человека обществом и общества человеком / Б.М. Бім-Бад // Педагогіка. - 1996. - № 5. - С. 3-9.
  5. Богданова І.М. Соціальна педагогіка: Навчальний посібник / І.М. Богданова. – Харків: Бурун Книга, 2011. – 160 с.
  6. Василенко О.М. Педагогічні умови реалізації функцій змісту шкільного компоненту: Автореф. дис....канд. пед. .наук / О.М. Василенко. - X., 1996. - 24 с.
  7. Василенко О.М. Соціально-педагогічна діяльність у закладах освіти / О.М. Василенко, А.О. Малько. - Харьков: Крок, 2003. - 83 с.
  8. Воспитание детей в школе. Новые подходы и новые технологии / Под ред. Н.Е. Щурковой. - М.: Новая школа, 1998. - 206 с.
  9. Галагузова М.А. Кто защитит права ребенка в школе? / М.А. Галузова, В.А. Шеланков // Педагогика. - 1994. - № 5. - С.41-46.

10. Галузинський В.М. Педагогіка: теорія та історія / В.М. Галузинський, М.Б. Євтух. - К.: Вища шк., 1995. - 237 с.

11. Гессен С.И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / С.И. Гессен. - М., 1995. - 448 с.

12. Закон України «Про загальну середню освіту» // Освіта України. - 1999. - № 25. - 23 червня.

13. Закон України «Про освіту» // Відомості Верховної Ради. - 1996. - № 21.

14. Захарчук Т.В. Застосування цифрових технологій у соціально-педагогічній роботі з дітьми та молоддю / Т.В. Захарчук // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. – РОЗДІЛ І. - Теорія виховання. - № 8. - 2011. – С. 15-17.

15. Зверева И.Д. Стратегия развития социальной педагогики в Украине / И.Д. Зверева // Вісник Запорізького національного університету. – № 3(16). – 2011. – С. 18-21.

16. Зоц В. «Синяя птица» совеременной педагогики // Курьер Юнеско. - 1996. - № 2. - С. 14-15.

17. Калашник Т. Соціальний педагог / Т. Калашник // Освіта. - 1994. - 12 січня.

18. Карамушка Я.М. Імідж сучасної школи: що це? / Я.М. Карамушка // Практична психологія та соціальна робота. - 1998. - № 2. - С. 6-9.

19. Кваліфікаційні характеристики соціального педагога // Освіта. - 1994.- 26 січня.

20. Колесникова И.А. Воспитание человеческих качеств / И.А. Колесникова // Педагогика. - 1998. - № 8. - С. 56-61.

21. Концепція виховання у національній системі освіти // Інформ. збірник МО. - 1996. - № 13.

22. Липский И.А. Технологический потенциал социально-педагогической деятельности / И.А. Липский // Педагогика. - 2004. - № 9. - С. 34-42.

23. Лютий В.П. Технологія соціальної роботи: конспект лекцій / В.П. Лютий. - К.: Акад. пр. та соц. відносин ФПУ, 2003. - 75 с.

24. Малько А. Соціальна педагогіка в школі: культурологічний аспект / А. Малько // Рідна школа. - 2001. - №3. - С. 38-42.

25. Марков М. Технология и ффективность социального управления / М. Марков. - М.: Прогресс, 1982. - 267 с.

26. Никитин В.А. Социальная работа: проблемь теории и подготовки специалистов: учеб. пособие / В.А. Никитин. - М.: Моск. психол.-соц. ин-т, 2002. - 236 с.

27. Орієнтовний зміст виховання в національній школі: Методичні рекомендації. - К., 1996. - 136 с.

28. Пальчевський С.С. Педагогіка: Навч. посіб. / С.С. Пальчевський. - К.: Каравела, 2007. - 576 с.

29. Першко Г.О. Професійні особистісні якості соціального педагога як базова умова соціально-педагогічної діяльності / Г.О. Першко // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Випуск 122. – Черкаси, 2008. – С. 102-105.

30. Поліщук В.А. Соціальний педагог у сфері професійної діяльності // Вісник Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. – 2001. – №1. – С.153-161.

31. Селиванова Н. Воспитывает как американская школа? / Н. Селиванова // Народное образование. - 1991. - № 5. - С. 102-105.

32. Сорочинська В.Є. Організація роботи соціального педагога: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / В.Є. Сорочинська. – К.: Кондор, 2005. – 208 с.

33. Соціальна педагогіка: Підручник / За ред. проф. А.Й. Капської. – К.: Центр учбової літератури, 2009. - 488 с.

34. Уайт Джон Ціпі соціального виховання особистості / Джон Уайт // Філософська і соціологічна думка. - 1995. - № 9-10. - С. 180-193.

35. Шакурова М. В. Социальное воспитание в школе: учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений / М.В. Шакурова; под ред. А.В. Мудрика. – М.: Академия, 2004. – 272 с.

36. Школьные библиотеки в многонациональных странах - концепция куль турного плюрализма // Культура и искусство за рубежем. Сер. Библ. дело. - М., 1989. - Вып. 1. - С. 8-10.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Курсовая — «Творчі здібності та їх розвиток у підлітковому віці»
Реферат — «Характеристика стресостійкості у складних ситуаціях»
Курсовая — «Формування в учнів молодших класів ключових знань за програмою «Музика»»

Заказать курсовую работу