Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Гостинично – ресторанный бизнес->Курсовая работа — «Організація обслуговування в ресторані при готелі. Організація Шведського столу, лінії»

Курсовая работа — «Організація обслуговування в ресторані при готелі. Організація Шведського столу, лінії»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: організація обслуговування в закладах ресторанного господарства і торгівлі

Тема: Організація обслуговування в ресторані при готелі. Організація Шведського столу, лінії

Объем: 55 стр

Год сдачи работы: 2010

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

1. Організація обслуговування в ресторані при готелі

1.1. Характеристика ЗРГ при готелі

1.2. Організація обслуговування споживачів в ресторані при готелі

1.2.1 Організація сніданків

1.2.2 Організація прискорених видів харчування

1.2.3 Особливості обслуговування в номерах готеля

1.3. Види сервіса

2. Організація обслуговування "Шведського столу" (Лінії)

2.1. Істория виникнення поняття «шведській стіл»

2.2. Характеристика асортименту страв і напоїв, підготовка до реалізації на «шведській лінії»

2.3. Конструктивні особливості устаткування «шведської лінії» у закладах ресторанного господарства

3. Особливості проведення банкету «шведській стіл»

3.1. Підготовка до проведення банкету «шведській стіл»

3.2. Підготовка обслуговуючого персоналу до проведення банкету «шведській стіл»

3.3. Особливості складання меню до банкету «Шведській стіл»

3.4. Організація обслуговування банкету «шведській стіл»

Висновок

Список використаних джерел

Додатки

 

Вступ 

Окрім безпосередньо послуг готельного господарства готелю можуть здійснювати і інші види економічної діяльності, основним з яких є громадське харчування. Практично при кожному готелі є ресторан, де постояльці можуть задовольнити свої потреби в живленні.

Організація обслуговування - одна з найважливіших сторін діяльності підприємств громадського харчування. В процесі обслуговування продукцію, що вироблену в підприємствах громадського харчування або поступає від інших підприємств, доводять до споживачів. Реалізацією блюд, напоїв, кулінарних і кондитерських виробів завершується процес обслуговування в таких підприємствах, як магазини кулінарії, будинкові кухні, буфети (без місць), ресторани.

У більшості ж підприємств громадського харчування процес споживання обслуговують, створюючи необхідні умови для їжі. У туристській галузі організація харчування супроводить основну послугу - розміщення. У деяких підприємствах, наприклад ресторанах, вечірніх і молодіжних кафе, поєднують їду і дозвілля. Це і зумовило виникнення різних організаційних форм обслуговування, яке можна класифікувати, розподіливши їх за певними групами залежно від загальних ознак.

Послуги харчування виступають системоутворюючими разом з розміщенням. З їх допомогою задовольняється фізіологічна потреба туристів в їжі.

Мета дослідження - проаналізувати організацію обслуговування в ресторані при готельних комплексах за лінією «шведський стіл».

Завдання дослідження :

1) розглянути форми обслуговування і режими харчування туристів;

2) вивчити загальні вимоги до туристських підприємств харчування;

3) проаналізувати обслуговування в ресторані

Об'єкт дослідження - обслуговування харчуванням при готельних комплексах.

Предмет дослідження -  обслуговування в ресторані при готелі за лінією «шведський стіл».

Теоретичною і методологічною основою послужили роботи таких авторів як: Квартальнов В. А., Колісник Н. В. [4], Бондаренко Г. А. 

 

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Контрольная работа — «Характеристика стану готельної індустрії та перспективи її розвитку в Автономній Республиці Крим»
Курсовая — «Сучасні технології страв з імбіру. Їх якість»
Курсовая — «Роль та значення адміністративно-господарської служби в організації роботи готелю»

Заказать курсовую работу