Информационный центр «Все Решено»->Готовые работы->Курсовая работа->Туризм->Курсовая работа — «Інформаційні технології в туристичному бізнесі»

Курсовая работа — «Інформаційні технології в туристичному бізнесі»

Вид работы: курсовая работа

Дисциплина: маркетинг в туристическом бизнесе

Тема: Інформаційні технології в туристичному бізнесі

Объем: 67 стр

Год сдачи работы: 2011

Язык выполнения: украинский

 

Содержание

Вступ

Розділ 1. Поняття і сутність інформаційних технологій в туризмі

1.1 Сутність інформаційних технологій в туризмі

1.2 Тенденції розвитку ринку інформаційних технологій в сфері туризму

1.3  Системи резервування та системи автоматизації документообігу

Розділ 2. Можливості сучасних інформаційних технологій в туризмі

2.1 Супутникових технологій в сфері туризму

2.2 Використання сучасних інформаційних технологій у туристичній галузі Криму

Розділ 3. Автоматизація управління діяльністю турфірми

3.1 Переваги впровадження в діяльність турфірми інформаційних технологій

Висновки

 

Список використаної літератури

  1. Буряк Л.Д. Фінансовий менеджмент у малому бізнесі: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун–т. – К.: КНЕУ, 2002.
  2. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. – К.: КНЕУ, 2000.
  3. Герасименко В.Г. Основи туристичного бізнесу. - Одеса.: Чорномор’я, 1997.
  4. Карпов А.В. Психология менеджмента: Учеб. пособие для студ. вузов. – М.: Гардарики, 2003.
  5. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів. – К.: Знання, 2001.
  6. Ветитнев А.М. Маркетинг санаторно-курортных услуг. –М.: изд-во «Медицина», 2001.
  7. Восколович Н.А. Маркетинг туристских услуг. М.: изд-во "Теис", 2002.
  8. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. – М.: ЮНИТИ, 2003.
  9. Ополченцев И.И. Маркетинг в туризме: обеспечение рыночной позиции: Учеб. пособие. – М.: Советский спорт, 2003.

10. Туризм в України : стат. зб. — К. : Держкомстат України, 2008. — 184 с.

11. http://top.tourua.com/2007/14/03.

12. Якушкина М. Galileo под новым трендом / М. Якушкина // Турбизнес. — 2007. — № 2. — С. 12

13. Туристско-экскурсионное обслуживание. Проектирование туристских услуг : ГОСТ 28681.1–9  — К. : Держстандарт України, 1996. — 14 с.

14. Забалдіна Ю. Б. Маркетинг туристичного підприємства : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна. — К. :  Муз. Україна, 2002. — 196 с.

15. Шульгина Л. Рынок пуст, но барьеры входа высоки / Л. Шульгина // Комп&ньон. — 2006. — № 28. С. 40—44.

16. Матюшина Н. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины в 2012 году.

17. http://www.ukrstat.gov.ua.

18. http://www.tourism.gov.ua/publ.aspx.

19. www.world-tourism.org.

Также советуем посмотреть другие готовые работы:
Диплом — «Формирование и развитие рынка рекреационных и туристических услуг Севастопольского региона»
Курсовая — «Анализ условий экскурсоведения как науки»
Отчет по практике — «Звіт з переддипломної практики на підприємстві ТОВ «Ексі»»

Заказать курсовую работу